1659-24

دعوت دانالد ترامپ از اندی و شینی؟

1659-25

• شایع است دانالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای سالگرد ازدواج خود با فرست لیدی، از اندی و شینی دعوت کرده تا به اجرای برنامه بپردازند.
رئیس جمهور به چند دلیل ایندورا برگزیده، اول بخاطر ایرانی بودن اندی، بعد ارمنی بودن او و سپس خوانده ترانه های مختلف به زبان های عربی، ترکی، ارمنی و انگلیسی، اسپانیش و فرانسوی است ضمن اینکه شینی را بخاطر امریکایی بودن اش، تسلط به زبانهای مختلف و همچنان تلاش برای آمیختن فرهنگ ها و هنرهای کشورهای مختلف جهان.

ساسان کمالی و حسین مجید در برنامه هاوارد استرن

1659-26

• شایع است هاوارد استرن مجری معروف رادیویی (Sirius XM) از ساسان کمالی و حسین مجید دعوت کرده تا در برنامه رادیویی او در هفته دو بار همراه شوند.
هاوارد بعد از بررسی برنامه های رادیویی در میان ملیت های مختلف، افرادی را بر می گزیند و این بار نه تنها ساسان کمالی و حسین مجید را بلکه گفتگوهایی را با لیدا حنایی، رکسانا رستگار و گلاویژ معتمدی شروع کرده، تا این مجریان زن را هم به برنامه ویژه های خاص زنان و به روایتی دفاع از حقوق زنان به همکاری بکشاند.

مری آپیک در نقش هیلری کلینتون

1659-27

• شایع است مری آپیک برای نقش هیلری کلینتون وزیرسابق امور خارجه وکاندیدای ریاست جمهوری برگزیده شده است.
گویا در دیداری که میان مری آپیک و هیلری در واشنگتن رخ داد، هیلری با توجه به سوابق هنری مری و نمایش جنجالی «در پوشش حجاب»، با او به توافق رسید که در یک فیلم سینمایی 2ساعته نقش او را ایفا کند.
برای نقش پرزیدنت کلینتون هنوز بازیگر مشخصی انتخاب نشده ولی قرار است فیلم در ماه دستامبر جلوی دوربین برود.

نادری نژاد سهم پارس را خرید

1659-28

• شایع است هفته قبل با دیداری که میان امیرشجره و محسنی نادری نژاد روی داد، ایندو به توافق هایی رسیدند.
اولا قرار شد نادری نژاد در هفته 2ساعت برنامه مخصوص چرا طغیان را اجرا کند و همزمان نادری نژاد 15 درصد از سهام تلویزیون پارس را خریداری کرد.
ایندو تصمیم دارند برای سال جدید تدارک سریال هایی را ببینند.