1608-26

تقدیرنامه مقامات چینی
برای دکترسام ابراهیمی

…شنیدیم مقامات عالیرتبه چینی، هفته قبل بزرگترین تقدیرنامه خود را برای تقدیم به پزشک متخصص ایرانی، دکتر سام ابراهیمی آماده کردند.
دکتر ابراهیمی که اخیرا سیستم جدیدی برای سوزاندن چربی ها و لاغری سریع را بکار گرفته ، 2 خانم که همسران دو شخصیت عالیرتبه دولتی چین بودند را در مدت 4 ماه به فرم و وزن ایده آلشان در آورد.
دکتر ابراهیمی که با آخرین سیستم های مدرن روز، ضمن برطرف کردن دردهای پا و اخیرا با بهره از یک سیستم مدرن، ساکت نمودن دردهای بدن و سرانجام سرویس های زیبایی پوست واندام، با شیوه جدید خود، اعجاز کرده است.

اندی درجزیره کیش

… شنیدیم بدنبال اصرار یک خانواده در ایران، اندی برای حضور در مراسم عروسی زوج جوانی، به جزیره کیش رفته و مامورین حاضر در این جزیره، با وجود قوانین بسیار سخت و محدودیت های بسیار، ورود اندی را ندیده گرفتند و حتی بعضی از آنها درمراسم عروسی شرکت کردند.
بازار عکس و امضا و شوخی در مراسم عروسی داغ بود، بطوری که عاقبت عروس و داماد از حاضرین خواستند حداقل تا پایان مراسم عروسی صبر کنند تا امکان برگزاری این جشن با گرمی خاص خود برگزار شود.
اندی در این جشن، خیلی از آهنگهای خود را خواند ولی نکته مهم اینکه خود حاضرین در عروسی به اندی فرصت اجرای آهنگها را به تنهایی نمی دادند و در تمام لحظات با او می خواندند.

بیژن مرتضوی از اجرای
برنامه در مسکو سر باز زد

…شنیدیم همه مقدمات اجرای یک کنسرت تک نفره بیژن مرتضوی در اوپرا هال بزرگ مسکو فراهم شده بود و بیش از 50 نوازنده معروف روس نیز قرار همکاری با بیژن را داشتند ولی بیژن مرتضوی هفته قبل اعلام کرد که از اجرای این برنامه بخاطر رویدادهای اخیر روسها و قطع رابطه میان امریکا و اروپا با روسیه، خودداری می کند.
بیژن دستمزد کلانی را که به همین مناسبت دریافت کرده بود به یک موسسه خیریه بخشید و اعلام نمود در آینده اگر روسیه در سطح جهانی، رفتار موجه و پسندیده ای داشته باشد این برنامه را اجرا می کند.

آزیتا ارباب دختر ترامپ  را میکاپ می کند

…شنیدیم آزیتا ارباب میکاپ آرتیست معروف، که بعد از سالها، دوباره به امریکا بازگشته است، برای مراسم خاصی، دختر دانالد ترامپ رئیس جمهور را میکاپ میکند.
آزیتا ارباب که چند سالی به ایران رفته بود، چنان از سوی خانم های داخل ایران محاصره و برای میکاپ های خصوصی سرش شلوغ شد، که فرصت بازگشت به امریکا را نداشت.
آزیتا در ایران یک تیم از مدل های جوان را برای فشن شوهای داخلی که به احتمال زیاد زنانه بود. میکاپ می کرد و تصاویر آنها بروی سوشیال میدیا سبب شد تا برای میکاپ چند ستاره سینما و تلویزیون ترکیه دعوت بشود و 4 ستاره روز سریالها، فیلم ها و موزیک را میکاپ کرد و روزنامه های ترکیه او را با دستهای اعجازآفرین لقب دادند.
اینک آزیتا با شانس بزرگی روبروست چون میکاپ دختر ترامپ زندگی او را تغییر میدهد! آزیتا اینروزها مرکز فعالیت هایش را در لس آنجلس متمرکز کرده است.

 1608-27