1663-98

راز جدایی ادل

1663-100

علت واقعی جدایی ادل و کانکی، به چند مورد ارتباط داشت.
اولا در طی دو سه سال اخیر، آنها هیچ افکارمشترکی در مورد اجرای برنامه های ادل و پایگاه زندگی شان در لس آنجلس و نیویورک نداشتند، بعد سفرهای پیاپی ادل برای اجرای کنسرت و تهیه آلبوم، او را از کانکی دور می کرد ضمن اینکه شوهرش به سفر بردن پسر 6 ساله شان هیچ علاقه ای نداشت.
آخرین مورد دوستی اخیر ادل با جنیفر لارنس و حضور در پارتی های زنانه در کلاب ها و بقولی چند مورد مست بازی باب طبع کانکی نبود و سرانجام همه اینها او را از ادامه زندگی بازداشت.
دراین راستا دوستان نزدیک ادل چون جنیفرلارنس، تیلرسوئیفت و درک، از همه جهت دور وبرش را گرفته اند تا احساس کمبود و تنهایی نکند و البته به گفته اطرافیان سایمون کانکی زاید هم از این جدایی ناراحت نیست چون حداقل 90 میلیون دلار نصیب اش میشود.

دوکاندیدای رابطه عاشقانه

1663-99

• شایع است اطرافیان دو کاندیدا برای آینده انجلینا جولی ارائه داده اند که می توانند بعنوان عاشق زندگی او را تکمیل کنند.
اولین نفر ایلان ماسک صاحب کمپانی اتومبیل سازی تلساست که همیشه مورد ستایش انجلینا بوده و در چند برخورد در چشمان هر دو علاقه و هیجان دیده شده است.
دومین نفر پیشنهادی جک دورسی میلیاردر بنیانگذار توئیتر است، که اخلاق و منشی شبیه انجلینا دارد والبته در طی چند سال اخیر هیچکس انجلینا را با مردی ندیده واین از هشیاری او خبر میدهد ولی با طلاق رسمی از برد پیت اینک در مسیر آزادی است.