1673-59

چرا دوباری سازی سریال Friends متوقف شد؟

1673-61

قرار بود همه ستارگان سریال محبوب فرندز Friends یکبار دیگر گردهم آیند و در بازسازی یک مجموعه کوتاه مدت در آن ظاهر شوند ولی ناگهان با وجود آماده بودن همه عوامل، ناگهان تهیه آن متوقف شد.
همه بازیگران جنیفرانیستن 50 ساله، کورتنی کاکس 55 ساله، لیزا کودرو55 ساله، دیوید شوایمر 52 ساله، مت لی بلانک 51 ساله و متیوپری 49 ساله ضمن آمادگی و حتی اصرار در کارگردانی دلخواه شان مارتا کافمن برسر میزان دستمزد به توافق نرسیدند و در این زمینه متیو و دیوید حاضر به کوتاه آمدن نبودند درحالیکه براساس گفته بازیگران سریال و وارنربرادرز، بدلیل قرارداد با Netflix همه بازیگران سالانه تا 20 میلیون دلار دریافت می کنند و این حرص و طمع اخیرشان دور از اخلاق حرفه ای بود.

مخالفت مـدانا با اسلحـه  در موزیک ویدیوی جدید

1673-62

مدانا در موزیک ویدیوی جدید خود، مخالفت سرسخت خود را با آزادی اسلحه و جنایاتی که بدنبال آن در دو سه سال اخیر رخ داده نشان داده است.
«مدانا» همه خشونت های ناشی از آزادی اسلحه را در ویدیوی خود نشان داده و میگوید من اینک مادر 6 فرزند 6 تا 22 ساله هستم و آنها در اصل مرا تشویق می کنند تا این مبارزه را با سلاح هنری خود و زبان موزیک انجام دهم و تا پای هزینه های بالا نیز پیش میروم.

خواننده معروف بین المللی ازایران دیپورت شد

1673-60

خواننده معروف جوزاستون Joss Stone این هفته مدعی شد در سفر به ایران بازداشت شده و بعد از طی مراحلی از ایران دیپورت شد.
«جوز» در مسیرتور سراسری خود از عمان در اندیشه این بود که به طریقی در ایران نیز به اجرای برنامه بپردازد او می گوید من می دانستم یک زن به تنهایی نمی تواند در ایران کنسرت بدهد واین کار غیرقانونی است ولی با اینحال من به ایران رفتم و مقامات ایرانی را در فرودگاه کیش دیدار کردم، رفتارشان بسیار مودبانه و حرفه ای بوده و برای من توضیح دادند که امکان اجرای برنامه در ایران نیست و زنان فقط حق نوازندگی در صحنه های عمومی کنسرت ها را دارند.

ماجرای علاقه نیکول به الکساندر!

1673-63

1673-64

• شایع است توجه خاص و علاقه نیکول کیدمن به همبازی خود در سریال Big Little Lies سبب شده نه تنها شوهرش بلکه اطرافیان چشم و گوش های خود را تیز کنند.
نیکول کیدمن زمان اهدای جوایز در فیلم و بازیگران این سریال از جمله الکساندر اسکارسکارد. ناگهان او را جلوی هزاران نفر در سالن و میلیونها نفردرسراسر جهان عاشقانه بوسید و در آن لحظه همه به چهره کیت اوربان چشم دوخته بودند تا عکس العمل او را ببینند که ظاهرا چیزی متوجه نشدند. اخیرا نیکول در محافل و مجالس الکساندر را با خود و شوهرش را می برد و نمونه اش حضور آنها در فشن شوی پاریس بود که نیکول درمیان دو مرد مورد علاقه خود نشسته بود و هر دو را او را تحت فشار و ساندویچی قرار داده بودند و همه می پرسیدند براستی پشت پرده چه خبر است؟