1331-81

1331-82

در تمام سالهای گذشته، هیچ ستاره ای، آنهم جوان و زیبا چون لیندسی لوهان، تا این حد بدبیاری نداشته است. لیندسی در طی 5 سال گذشته، مرتب به دلایل مختلف در دادگاه بوده، به زندان افتاده، بخشوده شده، دوباره دستگیر شده، متهم به دزدی جواهر شده، متهم به تصادف وفرار1331-69 از صحنه تصادف شده، متهم به رانندگی درحال مستی و مصرف مواد شده، متهم به درگیری در کلاب و بدمستی شده است.
آخرین بدبیاری او، حادثه تصادف  8 جون در سانتامونیکا بودکه با پلیس درگیر شد،اطلاعات نادرست داد که هنوز جوابگوی دادگاه نشده، درگیر عدم پرداخت پول هتل در نیویورک شده! وآخرین مورد آن 29 نوامبر در نیویورک بودکه متهم به مشت زدن به صورت یک مشتری کلاب شده و خانمی شکایت کرد که او را کتک زده و لیندسی را دستگیر کردند، همزمان IRS بدلیل بدهکاری مالیاتی از حساب بانکی اش 200 هزار دلار برداشت کرد که همه این پرونده ها به دادگاه جنایی کالیفرنیا انتقال یافته تا برای چند بار تحت محاکمه قرار بگیرد و به احتمال زیاد با زندان روبروست.
لیندسی که با فیلم تلویزیونی از سرگذشت الیزابت تیلور بنام Liz & Dick هنر بازیگری خود را یکبار دیگر به ثبوت رساند، بخاطر این گرفتاری ها، دل دوستداران خود را هم سوزانده. خیلی ها برای دادگاه ایمیل کرده اندکه ترا بخدا این دختر را رها کنید، اگر این رویدادها و فشارها ادامه یابد، یکروز اورا مرده درون خانه اش پیدا می کنید که خود را کشته است.

1331-83

دنیس کواد بازیگر 58 ساله سریال 1331-70پرطرفدار Vegas در 30 نوامبر رسما از همسرش کیمبرلی بافینگتون 41 ساله طلاق گرفت.
ایندو بدلیل پرخاشگری های متقابل،عدم توافق، دو بار موقتا از هم جدا شدند،ولی کیمبرلی عاقبت پیگیر طلاق رسمی شد و آنرا به انجام رساند. اینک هر دو سرپرستی دوقلوهای خود را عهده دارند.
دنیس قبلا با مگ رایان و پی جی سلز ازدواج کرده وطلاق گرفته بود.

1331-84

درست لحظه ای که هلن میرن، جلوی 1331-71دوربین های کنجکاو عکاسان وفیلمبرداران، ناگهان در برخورد با جسیکا بیل، بجای دست دادن،سینه اش را فشرد، همه فلاشها زده شد. همه جلو پریدند 1331-72تا بپرسند ماجراچیست؟ صحنه ای از مموگرافی است؟ یا یک تست جدید زنانه؟! هر چه بود، جسیکا اعتراضی نداشت وهلن هم خونسرد کار خودش کرد و رویش  را به سوی خبرنگاران کرده و به پرسش های دیگری درباره فیلم تازه Hitchcockجواب داد!

1331-85

این هفته دومین بخش 1331-73از فصل جدید ریالتی شو شاهان سان ست، از شبکه براوو 1331-74پخش شد درحالیکه همه بازیگران اصلی این شو، برجای مانده و گروه تازه ای هم بمرور به آنها می پیوندند.
ستارگان اصلی، رضا فرهان1331-75، آسا سلطان، گلنسا قرچه داغی، مرسدس جاوید، لیلی قلیچی و مایک هستند ونکته جالب اینکه بیشترین طرفداران 1331-76این شو را امریکائیان 1331-77تشکیل میدهند، اخیرا بسیاری از ایرانیان نیز به تماشا نشسته اند.
این شو همه هفته یکشنبه ها از ساعت 10 شب به وقت لس آنجلس پخش میشود.

زندگی آشفته جسیکا سمپسون

• شایع است جسیکا سمپسون خواننده و ستاره جوان، درحالیکه اینروزها باید از مادر شدن خود لذت ببرد، از سویی درگیر مادر الکلی خود شده 1331-80واز سوی دیگر روابط جنجالی پدرش با پسران جوان!
 درحالیکه جو سمپسون 54 ساله هنوز همسر قانونی تینا 52 ساله مادر جسیکا و اشلی است و درست 34 سال از زندگی مشترک شان می گذرد ناگهان سر از رابطه با پسران جوان از جمله یک مدل نوجوان در آورده و تینا نیز بدلیل این جنجال ها و درگیریهای داخلی، به الکل پناه برده و اینروزها به یک الکلی تمام عیار مبدل شده است.

عشق تازه دمی مور 50 ساله
یک جوان 26 ساله است

• شایع است دمی مور زده به سیم آخر! یعنی ناگهان با یک 1331-78فروشنده آثارهنری، ویتو شنابل 26 ساله در سواحل میامی در شرایط خاصی دیده شده است!
«ویتو» باهمه جوانی اش ید طولایی دارد در شکار زنان مشهور ومیانسال، قبلا مدتی با الی مک فرسن 44 ساله مدل و ستاره سینما رابطه داشته، سپس مدتی با مدل زیبا  می اندرس 30 ساله نردعشق باخته واینک 1331-79به دمی مور 50 ساله پیوسته است.
جالب اینکه آن زمانی که دمی موردر فیلم عاشقانه About Last Night بازی می کرد یعنی سال 1986 تازه ویتو بدنیا آمده بود،وقتی در سال 98از همسرش بروس ویلیز جدا شد، ویتو 12 ساله بود وقتی با اشتون ازدواج کرد ویتو 16 ساله بود! البته دوستان دمی می گویند او سرش گرم دخترهایش است وبا جوانان دیگر دوستی نزدیکی دارد همین و بس!