1476-53

جیمزباند جدید

1476-54

*شایع است همه مقدمات برای جایگزینی هیو جکمن برای نقش جیمزباند آماده است. در حالیکه صحبت از جیمز سیاهپوست بود و مدارکی نیز از سانی پیکچرز به بیرون درز کرد، ولی از حدود 2 سال پیش صحبت هایی با هیوجکمن شده تا در نقش جیمز باند ظاهر شود و خود او نیز از این بابت خوشحال است.
در میان جیمزباندهای معروف: شان کانری، راجر مور، پیرس برازنان، دنیل کریگ و جورج لارنبی مورد توجه بودند، ولی هیچگاه اورژینال بودن شان کانری جای شک نداشته است.

شب خاطره ها و اشک ها

1476-55

*شایع است در یک شب پراحساس Tex Mex Fiesta در لس انجلس، برای یادآوری خاطره های فارا فاست، همه سالن گریست و در گوشه ی در سالن، رایان اونیل هم حضور داشت که ناگهان غیبش زد ولی همه صدای هق هق گریه هایش را شنیدند.
در این شب که شب جمع آوری کمک برای بنیاد فارا فاست جهت کمک به بیماران سرطانی بود، جاکلین اسمیت، همبازی او در فرشته های چارلی Charlie’s Angels وقتی از خاطره های خود درباره فارا سخن گفت، چنان دچار احساسات شد که بغض گلویش را گرفته و همین سبب سرازیر شدن اشک های همه حاضران شد.
اسمیت گفت: فارا که بر اثر سرطان خیلی زود رفت، همیشه زنده است.

عشقی که بعد از 40 سال دوباره زنده شد

1476-56

*شایع است بعد از 40 سال، آلنا استوارت 70 ساله و جورج همیلتون 76 ساله، عشق شان گل کرده و رابطه تازه ای را آغاز کردند.
النا و جورج در سال 1975، بعد از یک عشق پرشور و یک ازدواج 3 ساله، از هم جدا شدند ولی هیچگاه از هم بی خبر نبودند و روابط دوستانه شان را حفظ کردند.
اخیرا ایندو در یک ریالتی شوی تلویزیونی بنام Stewarts & Hamilton باتفاق فرزندان خود ظاهر شدند و همین سبب شعله ور شدن عشق دیرین شان شد و هر دو اعلام کردند که شدیدا بهم جذب شده و از این رابطه خوشحالند.

سردرگمی کاتلین جنر

1476-57

*شایع است با وجود گذر چند ماهه از تغییر جنسیت، کاتلین جنر هنوز دچار نوعی سردرگمی است، چرا که یک ماه قبل دخترش کایلی او را به جشن فارغ التحصیلی خود دعوت نکرد!
کریس همسر سابق اش هنوز درباره این تحول بزرگ حرف جدی نمیزند و خانواده و دوستان با وجود حمایت ظاهری، هنوز در گردهمایی های خود، هیچ تماسی با کاتلین نمی گیرند.
کاتلین به بعضی دوستان خود گفته بعد از 23 سال زندگی مشترک با کریس، هنوز به زنها کشش دارد، در حالیکه اینروزها باید بسوی مردها جلب شود.
نکته مهم اینکه کاتلین هنوز با هیچ مردی دیده نشده، چون بقول یکی از دوستانش، از عکس العمل مردم می ترسد و نمیداند این رابطه چه نتیجه ای ببار می آورد و رسانه ها چگونه آنرا تفسیر می کنند.