1478-94

سوفیالورن در 81 سالگی
چه هدیه ای طلب می کند؟

1478-95

• شایع است سوفیالورن از همان جوانی زیاد به لوازم ومواد آرایشی علاقه نشان نمی داد و خود راز جوانی و طراوت پوست خود را در همین می داند، ولی هفته قبل که فرزندان و دوستان نزدیک جشن 81 سالگی تولدش را برپا داشتند تنهاهدیه ای که طلب کرده بود، رژ لب در همه رنگها و اندازه ها بود و بهمین جهت بیش از 200 رژ لب گرانقیمت و زیبا دریافت کرد.

اندوه بزرگ تام هنکز و همسرش

1478-96

• شایع است بزرگترین اندوه و غم تام هنکز و ریتا همسرش در دنیا، یافتن و سربراه کردن پسر جوان شان «چت» است ، که شدیدا اسیراعتیاد است.
چت که درکار موزیک است، اخیرا چنان در مواد غرق شده، که بکلی غیبش زده و پدر و مادر دلسوز و نامدارش می ترسند یکروز پلیس زنگ بزند و بگوید او را درون یک متل و یا کنار یک خیابان مرده پیدا کرده اند.
به گفته اطرافیان تام حاضر است میلیونها دلار خرج کند و پسرش به زندگی عادی برگردد.

برت رینولدز هنوز عاشق سالی فیلدز است

1478-97

• شایع است بعد از چند دهه، برت رینولدز هنوز از عشق پرشورش به سالی فیلدز سخن میگوید.
برت رینولدز 79 ساله که اخیرا جایزه ویژه ای را در مراسم 54th Annual Stuntman’s Ball دریافت داشت، به خبرنگاران گفت آرزو داشت در این لحظه قشنگ، سالی فیلد را در آغوش می گرفت. برت در سال 1977 با سالی در فیلم Smokey and the Bandit همبازی بود. با او ازدواج کرد، عاشق او بود و با اندوه زیاد از او جدا شد و هنوز می گوید عاشق سالی باقی مانده است و کاش دراین روزهای افتادگی او را در کنار خود داشت.

لری هگمن سالها دردهای خود را پنهان می کرد

1478-98

• شایع است «لری هگمن» بازیگر سریالهای محبوب تلویزیونی، سالها اسیر الکل و مواد مخدر بود ولی هیچکس خبر نداشت و سرانجام نیز همین ها او را از پای در اورد.
«لری» با قرصهای مخدر و مسکن قوی از خواب بر میخاست و با الکل روز را می گذراند و با قرص های قوی تری بخواب می رفت و زمانی بخود آمد، که حداقل سه نوع سرطان از جمله کبد، او را از درون پاشیده بود.
اطرافیان میگویند او مقاوم ترین آدم در برابر درد بود و حتی زمان بازی در سریال ها، همه وجودش پر از درد بود ولی با هیچکس سخنی نمی گفت، در یادداشت هایی که از او برجای مانده، همه لحظات دردآور زندگیش منعکس شده و رازهای ناگفته را بازگو نموده است، در حالیکه می توانست زندگی سالم و بدون دردسری داشته باشد.