1479-59

ماجرای صندلی خالی درکنسرتهای سلین دیان

1479-63

• شایع است سلین دیان غم انگیزترین برنامه های خود را روی صحنه لاس وگاس اجرا می کند درحالیکه یک صندلی خالی درکنسرت های سلین دیان در لاس وگاس، توجه و کنجکاوی همه را برانگیخته، این خواننده محبوب 47 ساله، همه شب با بغض می خواند و با بغض صحنه را ترک می کند.
این صندلی خالی، درواقع جای رنه انجلیل شوهر بیمار 74 ساله سلین است، که آخرین روزهای عمر خود را بخاطر سرطان می گذراند و با اصرار از سلین خواسته چهار شب در هفته روی صحنه برود و بخواند. پزشکان به رنه فقط 6 ماه دیگر وقت داده اند و سلین میکوشد این مدت با شوهرش به نوعی خوش بگذرد. یا حداقل درد نکشد و از او راضی و خشنود باشد.

کورتنی اجازه دیدار بچه ها را داد

1479-60

• شایع است با وجود خشم فراوان کورتنی کارداشیان از پدر بچه هایش اسکات دیسیک، سرانجام این هفته به او اجازه داد با فرزندان خود دیدار داشته باشد.
کورتنی وقتی شاهد خیانت های پیاپی اسکات دراروپا وبعد امریکا شد، او را بکلی از زندگی خود خط زد و با توجه به مدارکی که به دادگاه داد، جلوی دیدار او و بچه هایشان را گرفت و گفت اوبدلیل مشروب و مواد و اخلاق ناپسند، لایق پدری و دیدار بچه ها نیست.
اسکات کوشید همه دوستان را واسطه کند تا شاید کورتنی اورا ببخشد، ولی کورتنی زیر بار نرفت و فقط به او اجازه دیدارهای کوتاه مدت بچه ها را داده است.

هنوز شکایت دختر پال واکر به جایی نرسیده

1479-62

• شایع است میدو واکر، دختر 16 ساله پال واکر بازیگر معروف، که درحادثه رانندگی سال قبل جان باخت می کوشد تا از کمپانی اتومبیل پورشه خسارت سنگینی بگیرد.
وکیل میدو مدعی است که کمپانی پورشه امکانات ایمنی کافی نداشته وهمین سبب مرگ پال شده وباید دهها میلیون دلار خسارت بدهد، ولی مسئولان کمپانی نیز می گویند در سیستم پورشه، هیچ اشکال و اشتباه فنی وجود ندارد و کارشناسان بین المللی هم آنرا تائید کرده اند، ولی وکیل میدو با سرسختی جلو میرود.

چه کسی ناگهان لیدی گاگا را عوض کرد؟

1479-64

• شایع است لیدی گاگا، تحت تاثیر عشق، ناگهان تغییر چهره و شیوه هنری داده است.
لیدی گاگا که تا یکسال و نیم پیش، با آرایش و لباس ها و شیوه ای کاملا متفاوت روی صحنه موزیک ظاهر می شد و حرکات عجیب حرفهای عجیب تر میزد، ناگهان با ورود تیلر کینی به زندگیش همه چیزش عوض شد. ابتدا با تونی بنت همکاری آغاز کرد، لباسهای عجیب را از تن در آورد، و به خواندن آهنگهای آرام و عاشقانه پرداخت و حتی شیوه لباس پوشیدن اش بسیار موقر و خانمانه شد.
وی به تشویق تیلر در سریال American Horror Story نیز پرداخت و جالب تر اینکه هر بار تیلر اورا می بوسد گاگا مست میشود!