1482-75

کتی لی گیفورد
هنوز افسرده مرگ شوهر است

1482-76

• شایع است با وجود تلاش دوستان و دو پسر 22 و 25 ساله، کتی لی گیفورد، هنوز عزادار شوهرش فرانک گیفورد است، که در 9 آگوست گذشته از دست رفت.
فرانک یک قهرمان سابق فوتبال، بعد از 30 سال زندگی مشترک با کتی، در سن 84 سالگی براثر سکته قلبی درگذشت و کتی تا حدود 3ماه قدرت اجرای برنامه خود در Today Host را نداشت و اینروزها که با فشار و یا شاید تشویق بچه هایش به کار برگشته، به گفته همکاران و دوستان، چشمانش از اشک خشک نمیشود.

تلاش جان تراولتا برای حفظ زندگیش

1482-77

• شایع است در طی 5 سال گذشته، جان تراولتا میکوشد در برابر اخبار عجیب و غریب رسانه ها و ادعای بعضی اطرافیان، زندگی زناشویی خود را با کلی پرستون حفظ کند.
ایندو حدود سال 1987 سر فیلم Experts آشنا شده و سال 1991 ازدواج کردند و در این مدت چند مرد مدعی رابطه با جان شدند، که البته خیلی زود غیب شان زد و یکی دو مورد هم در مورد زنها پیش آمد، که باز هم نیمه کاره رها شد و جان مدعی شد همه اینها دروغ است و من عاشق کلی هستم و همیشه خواهم ماند.

عشق نیست، دوستی ساده است!

1482-78

• شایع است که اطرافیان سیه نا میلر و برادلی کوپر صحبت از روابط بسیار گرم و صمیمانه ایندو می کنند که به احتمال زیاد به یک عشق می انجامد.
ایندو در فیلم های American Sniper و اینک در فیلم Burnt همبازی بودند، با هم به سفر رفته اند، در یک هتل اقامت داشتند. با هم شام و صبحانه خوردند، ولی هر دو می گویند خبری از عشق نیست، چون برادلی هنوز با یک سوپرمدل بسیار جوان است و سیه نا میلر هم زندگی خود را دارد، ولی در هالیوود همیشه باید انتظار خبرهای غیر عادی را داشت.

شان پن، خاکستر عشق قدیمی را پس میزند

1482-79

• شایع است شان پن بازیگر توانا، اخیرا برای دیدار همسر اول خود مدانا، به دو ایالت و بعد کانادا رفته است.
شان پن 55 ساله بعد از جدایی از همسر دوم رابین رایت و بعد جدایی از دوست دختر تازه اش شارلیز ترون، اینروزها همه هوش و حواس اش متوجه مداناست و بدنبال او سرزمین ها را پشت سر می گذارد، خود مدانا هم از این بابت خوشحال بنظر می آید.