1483-73

مادر و دختر یا دو خواهر؟

1483-74

• شایع است ریزویترسپون با نیت خاص معرفی دخترش هفته قبل به یک گردهمایی هالیوودی آمد در مراسم اهدای جوایز و تقدیرنامه هایی از سوی «امریکن سینماتک اواردز» ریزویترسپون نه تنها از سوی این جشنواره تقدیر شد، بلکه برای اولین بار با دختر 16 ساله و پسر 12 ساله اش در محافل هالیوودی ظاهر شد وهمه می پرسیدند که این خانم خواهرتان است یا دخترتان؟! اوا دختر ریز، اینک با چندین پیشنهاد بازی در فیلم ها روبرو شده.
این مراسم از سوی کمپانی بزرگ آب فیجی Fiji Water ارائه شده بود.

نزدیک بود شر در آلمان دستگیر شود

1483-75

• شایع است نیمه شب 23 اکتبر پلیس آلمان به آپارتمان اجاره ای اش در آلمان یورش برد تا او را دستگیر کند.
ماجرا از این قرار بود که «شر» در مسیر تور جهانی خود، در یک آپارتمان اجاره ای در آلمان بدلیل ناراحتی جسمی در واقع بستری بود، که مدیر ساختمان به دلیل اینکه گذرنامه شر فقط نام «شر» بدون اسم فامیل داشت، مظنون به گذرنامه قلابی، پلیس را خبر کرد و گویا وقتی پلیس به سراغ شر رفت، او با معرفی خود و ارائه مدارکی ثابت کرد جعل سند درکار نیست.
«شر» در سالهای دور نام خود را از Cherilyn Sarkisian به نام جدید Lapier Bono Allman و سپس به شر تغییر داد.

هرچه امال انجام بدهد زیباست!

1483-76

• شایع است عشق امال چنان وجود جورج کلونی را تسخیر کرده که هر کاری او انجام بدهد و هر حرفی و پیشنهادی از سوی او، مورد تائید جورج است.
ایندو یکسال از ازدواج عاشقانه شان می گذرد، برخلاف تصور خیلی ها این عشق هر روز پرشورتر شده و حتی بعضی چیزها در مورد تضاد مذهبی میان ایندو، تضاد فرهنگی و خانوادگی، هیچکدام اثری نداشت. اطرافیان می گویند امال یک زن سیاستمدار و آگاه است و خوب می داند چگونه جورج را در تمام لحظات عاشق و شیفته نگهدارد.
اخیرا» امال چند سگ را پناه داده که از دیدگاه جورج، انسانی ترین قدم است.

علت دوام زندگی زناشویی سوزان سامرز

1483-77

• شایع است رازهایی در پشت صحنه زندگی سوزان سامرز و همسرش بعد از 4 دهه پنهان بوده که کمتر کسی از آن خبر دارد.
سوزان اخیرا به دوستان خود گفته علت مهم دوام زندگی زناشویی من با الن همل 79 ساله، این بوده که هیچگاه به هم خیانت نکردیم و اگر حتی دچار وسوسه هایی شدیم، بلافاصله با هم در میان گذاشتیم، از سوی دیگر هیچگاه سکس را از اتاق خواب خود بیرون نکردیم و من بعنوان یک زن کاری کردم که همیشه برای شوهرم سکسی و تازه و پر هیجان بودم.