1484-55

فرزندان کیسی کسیم
صاحب 2 میلیون دلار شدند

1484-56

• شایع است یک خدمتکار با وجدان، فرزندان کیسی کسیم چهره معروف رادیویی را کمک کرد تا به حق قانونی خود برسند.
4فرزند کیسی”کری 43 ساله، مایک 42 ساله، جولی 40 ساله و لیبرتی 25 ساله بدلیل ازدواج دوم پدرشان، اجازه دیدار او را نداشتند و حتی در یکسال آخر زندگی اش، به آنها اجازه ملاقات نمی دادند تا سرانجام کیسی درگذشت. 4 فرزندش با دریافت یک سر نخ از یک خدمتکار وفادار وبا وجدان، بدنبال بیمه عمر 2 میلیون دلاری او رفتند که برای آنها در تراست گذاشته بود و قانونا آنرا صاحب شدند.
در این میان جین آخرین همسر کیسی، با وجود اتهام سوءاستفاده و اذیت و آزار کیسی از سوی فرزندان اش، با حکم قاضی صاحب 2 میلیون دلار ارثیه قانونی او شد.

تست DNA برای تام جونز

1484-57

• شایع است تام جونز تصمیم گرفته، تست DNA بدهد تا ثابت شود او ریشه افریقایی و سیاهپوست دارد یا نه؟
تام 75 ساله میگوید اولین بار که من در رادیوهای امریکایی خواندم، همه فکر میکردند من یک خواننده سیاهپوست هستم، وقتی هم با موهای فرفری خود ظاهر شدم، بیشتر مورد بحث و کنجکاوی قرار گرفتم.
میگویند تام براثر همین کنجکاویها تصمیم دارد DNA مخصوص ژن اصلی خود را بدهد تا ثابت شود او یک سیاهپوست افریقایی است یا یک انگلیسی تبار سفیدپوست است؟

تام کروز اجازه دیدار
بچه ها را به نیکول نمیدهد

1484-58

• شایع است تام کروز از زمان جدایی از نیکول کیدمن، اجازه دیدار او و دو فرزند خوانده شان را نمیدهد.
تام کروز و نیکول کیدمن در زمان زندگی مشترک یک پسر و یک دختر را به فرزندی پذیرفتند ولی درست در لحظه طلاق، تام به دو فرزندشان اجازه نداد با نیکول دیدار داشته باشند و نیکول هرچه تلاش کرد تا حتی با آنها تلفنی هم حرف بزند موفق نشد و در عروسی دختر خوانده اش هم دعوت نشد. می گویند نیکول تا زمانیکه خود صاحب دو فرزند از شوهرش کیت نشد، روی آرامش ندید.

اعتراض ستارگان قدیمی به تب هانتر

1484-61