1485-66

«جان هم» دوباره به دوست دخترش بازگشت

1485-67

• شایع است «جان هم» که بعد از حدود 20 سال، از دوست دختر خود جنیفر وسفلد جدا شده بود، هفته قبل به او پیوست.
درواقع اختلاف ایندو بخاطر الکلی بودن جان بود، که اخیرا ترک اعتیاد کرد و اولین کسی که به دیدارش رفت و به او تبریک گفت جنیفر بود که همین سبب آشتی ایندو شد و در چند محفل هنری در نیویورک، دست در دست هم ظاهر شدند.

برخورد از نوع سوم!

1485-68

• شایع است دیدار کریس جنر و کاتلین جنر، در نیویورک آنگونه که انتظار میرفت دوستانه نبود، ولی در نوع خود بیسابقه بود و بروایتی به برخورد از نوع سوم تلقی شد.
ایندو سالها زن و شوهر بودند، صاحب چند فرزند شدند که در یک فشن شو در نیویورک هفته قبل بعنوان دو زن و یا شاید دو مادر در میان جمع ظاهر شدند تا دختر خود کندال را تشویق کنند. ظاهرا هر دو در کنار هم بروی دوربین ها لبخند می زدند، ولی رفتارشان دوستانه نبود و بدون خداحافظی هم از هم جدا شدند.

پشت پرده طلاق و بعد رابطه عاشقانه

1485-69

• شایع است قبل از آنکه گون استفانی رابطه عاشقانه خود را با بلیک شلتون برملا کند، رویدادی زندگی او را در هم نوردیده بود.
استفانی به دوستان خود گفته بود شوهرش گوئین رزدیل 50 ساله، با زنی رابطه عاشقانه و پنهانی داشت وهمین بهانه طلاق شان شد، گرچه او با شلتون از چند سال پیش آشنا و صمیمی بود، ولی هیچگاه رابطه ای میانشان نبود و بدنبال جدایی هر دو از همسران شان، ناگهان به هم پیوستند و عشق شان اوج گرفت.

آیا بازگشت بن، نشانه ای از آشتی است؟

1485-70

• شایع است بن افلک به بهانه خرید کریسمس، از سر فیلمبرداری فیلم تازه خود، به لس آنجلس آمده و در طی چند روز گذشته، با همسر سابق خود جنیفر گارنر و فرزندان شان بود.
اطرافیان می گویند ظاهرا ایندو از هم جدا شده اند، بن با یکی دو زن دیده شده ولی خبری از یک رابطه جدی نیست، ضمن اینکه جنیفر به دوستان خود گفته اصلا آمادگی شروع رابطه با مرد دیگری را ندارد. همه از هم می پرسند، آیا پیوستن بن به خانواده، نشانه هایی از آشتی است. یا تنها دلیل پرداختن به بچه ها در آستانه سال نو است؟ هرچه هست ایندو با بچه ها مرتب به خرید میروند و رفتاری بسیار صمیمانه دارند.

دردسرهای تازه برای چارلی در راه است

1485-71

• شایع است بدنبال اعتراف چارلی شین درمورد ویروس HIV ، اینک دردسرهای تازه ای در راه است.
وکیل و منیجر چارلی اعلام کردند که ویروس بعد از طلاق چارلی از همسر سابق اش دنیس ریچارد و بروک مولر، دراو پیدا شده ونه تنها آنها، بلکه در دختران چارلی هم هیچ نشانه ای از HIV دیده نشده است.
طبق اخبار سالهای اخیر، چارلی علاقه زیادی به ستارگان فیلم های پورنو داشت و با یکی از آنها بری اولسون زندگی می کرد ولی او میگوید این ویروس از طریق تزریق مواد مخدر، به او سرایت کرده است.
یکی از مقامات قضایی هفته قبل گفت چون چارلی در طی چند سال اخیر به زنانی که با او رابطه داشته از ابتلا به ویروس ایدز نگفته، آنها هر لحظه امکان دارد، علیه او شکایات خود را آغاز کنند و او را وادارند میلیونها دلار خسارت بپردازد واز سویی ادامه کار او در تلویزیون نیز در ریسک قرار گرفته است.