1489-109

آغاز دردسرهای چارلی شین

1489-110

• شایع است اولین شکایت رسمی علیه چارلی شین، حداقل 20 زن دیگر را وارد معرکه کرده است.
از زمانی که چارلی اعتراف کرد به ویروس HIV مبتلاست، خیلی ها انتظار سیل شکایات را داشتند، تا نامزد سابق او اسکاتین راس 26 ساله ستاره فیلم های پورنو، هفته قبل شکایت خود را مبنی بر اینکه چارلی زمان رابطه با او، درباره ابتلا به ویروس ایدز سخنی نگفته بود به دادگاه تسلیم کرد گرچه وکیل چارلی 50 ساله معتقد است شکایات بی پایه و بی نتیجه است، ولی در عین حال مقامات وزارت دادگستری اعلام جرمی علیه چارلی ارائه خواهند داد.

آیا بروک شیلدز در آستانه فلج شدن است؟

1489-111

• شایع است بروک شیلدز ستاره 50 ساله، اگر تن به یک عمل حساس نمیداد بکلی دستهایش فلج می شد.
بروک از سالها قبل به یک بیماری نادر، که به بی حس شدن دستهایش منجر میشود، مبتلا گردید و در سال 2003 زمان پمپر کردن دخترش متوجه شد و به معالجه پرداخت ولی اخیرا پزشکان به او هشدار دادند که اگر تن به دو عمل حساس در مچ دستهایش ندهد، بکلی دستها از حرکت باز می ایستند. و بروک بلافاصله زیرعمل جراحی بسیار حساس رفت و اینروزها دوره نقاهت را می گذراند.

التیماتوم لانگوریا

1489-112

• شایع است اوا لانگوریا ستاره 40 ساله، بدنبال التیماتوم، با دوست پسرش نامزد رسمی شد.
«اوا» که بعد از جدایی از همسر اول خود، 3 دوره عاشقانه را پشت سر گذاشت و هیچکدام حتی به نامزدی هم نکشید، اخیرا بدنبال روابط عاشقانه با چهره برجسته و با نفوذ رسانه های لاتین، حوزه انتونیو باستان 47 ساله، تصمیم گرفت به او التیماتوم بدهد، اگر تن به نامزدی و بعد هم ازدواج ندهد او را ترک می کند و حوزه بلافاصله او را نامزد کرد!

عشق به اروپا، بهانه جدایی

1489-113

• شایع است عشق به زندگی در اروپا بویژه زادگاه، جانی مک داید را از ادامه عشق پرشورش به کورتنی کاکس بازداشت.
جانی 39 ساله ایرلندی تبار از سال 2014 روابط عاشقانه اش با کورتنی 51 ساله آغاز شد. و حتی خود را جانشین پدر کوکو دختر کورتنی خواند و این رابطه ادامه داشت تا کم کم جانی به بهانه دیدار از زادگاه خود و اقامت طولانی در اروپا، از کورتنی دور شد و جدایی ها به ماهها کشید و اینک ایندو درحالی که می گویند همچنان عاشق هم هستند، از هم جدا شده اند و مسئله نامزدی شان نیز فسخ شده اعلام گردید.
جانی به اطرافیان خود گفت از زندگی در امریکا خوشحال نیست و ترجیح میدهد در اروپا بماند و کورتنی هم همه زندگی وکارش در امریکا خلاصه شده است.