1494-90

استالون هنوز در سوگ پسرش می گرید

1494-91

• شایع است سیلوستر استالون بازیگر 69 ساله سینما و خالق راکی، هنوز بعد از 3 سال در سوگ پسرش «سیج» می گرید.
استالون می گوید پسرم در پنجمین فیلم راکی در سال 1990 همراه بود، او یک بازیگر بسیار مستعد بود، در طی سالهای 2000 او بعنوان سناریست و تهیه کننده وارد میدان شده بود و یک پروژه دردست تهیه داشت که در سن 36 سالگی در 2012 براثر سکته قلبی درگذشت و من خودم را سرزنش می کنم که چرا آن لحظه بالای سرش نبودم ولی خاطره اش همیشه با من است.

عکس العمل در برابر کلمه پیری!

1494-92

• شایع است در پارتی بزرگ گلدن گلوب، وقتی خبرنگاری از پیری با دو ستاره با سابقه سخن گفت، هر دو حالت حمله بخود گرفتند.
شارون استون و بودرک که در دهه 60 زندگی خود بسر می برند و هر دو از ستارگان سکسی سالهای 80 و 90 بودند، اینک هنوز زیبا و خوش اندام هستند و بهمین جهت وقتی یک خبرنگار از آنها درباره پیری پرسید هر دو فریاد زدند چی؟ پیری؟ و خبرنگار که تازه پی به سئوال خطرناک خود برده بود، گفت نه منظورم شما نیستید، منظورم پیری سینمایی است که کلا در 40 سالگی تلقی میشود بهرصورت دو ستاره قدیمی با سئوالات بجای دیگر خبرنگاران حالشان بهتر شد.

رابطه مدانا و شان پن جدی شد!

1494-93

1494-94

• شایع است بعد از 27 سال که از طلاق مدانا و شان پن می گذرد، ایندو از هفته قبل دوباره به هم پیوستند.
می گویند شان و مدانا 55 و 57 ساله، در یک مراسم خیریه در میشیگان، عشق شان دوباره گل کرد و به روابط عاشقانه تازه و خاطره های دور خود، شانس دوباره دادند.
مدانا حدود 6 ماه قبل وقتی از جدایی شان و شارلیزترون با خبر شد، با او تماس گرفت و همین به روابط تازه ای شکل داد.
مدانا در طی سالها درگیر روابطی بود از جمله در سال 1990 با کارلوس لیون رقصنده معروف رابطه داشت که ثمره اش دخترش لوردس 19 ساله است. بعد با گای ریچی کارگردان انگلیسی ازدواج کرد که ثمره اش پسر 15 ساله شان روکو است و یکی دو رابطه ناهمگون و نافرجام.
شان هم با رابین رایت ازدواج طولانی 14 ساله داشت، که بدنبال طلاق یکسال و نیم با شارلیزترون بود.

مسئله قوانین مورمون ها در ازدواج جولیان هاگ

1494-95

• شایع است جولیان هاگ ستاره و داور محبوب شوی پرطرفدار Dancing with the Stars، بدنبال نامزدی با بروکز(Brooks Laich) ستاره NFL با اعتراض مورمون ها روبرو شده است.
پدر جولیان از مورمونهای فعال است و با توجه به قوانین مورمون ها، نامزدی نمی تواند بیش از یکی دو ماه طول بکشد و باید بلافاصله ازدواج کنند، ولی جولیان می گوید ما عجله ای نداریم و باید با صبر و حوصله مراسم ازدواج مان را برپا داریم.
جولیان که قبلا با رایان چهره تلویزیونی و چاک ویکز خواننده کانتری میوزیک رابطه داشت می گوید این بار مسئله فرق می کند، این عشق جدی است.