1497-79

آخرین شانس مگ رایان برباد رفت

1497-80

• شایع است به دنبال آشتی کریستی برینکلی سوپرمدل معروف و جان ملن کمپ، آخرین امیدهای مگ رایان بر باد رفت.
مگ رایان دو سالی با جان رابطه عاشقانه داشت ولی برسر محل زندگی شان ، دچار اختلاف شده و دو سه ماهی از هم دور افتادند و در همان فاصله، جان با کریستی آویخت و عشق شان گل کرد.
اخیرا باز هم بر سر محل اقامت جان، میان او و کریستی اختلاف نظر پیش آمد و آنها از هم دو هفته ای جدا شدند و دوستان کوشیدند جان و مگ رایان را به هم پیوند بدهند ولی کریستی بلافاصله خودش را به جان رساند و غائله ختم شد و آشتی مگ رایان و جان برباد رفت.

یک دفعه عاشق شدند

• شایع است کیتی پری 31 ساله خواننده روز، بعد از مراسم گلدن گلوب، ناگهان عاشق اورلاندو بلوم 39 ساله شد.
کیتی هنوز از عشق جنجالی و قهر وآشتی های خود با «جان مایر» فارغ نشده بود که سر از آغوش گرم اورلاندو در آورد، که هنوز از فراق همسر سابق اش «میراندا کر» سوپر مدل معروف خلاص نشده است.
توجه شدیدی که کیتی به پسر 5 ساله اورلاندو نشان میدهد، خبر از جدی بودن رابطه دارد.

کیت هادسن عشق نیک را حاشا نمی کند

1497-82

• شایع است رابطه ستاره محبوب روز کیت هادسن 36 ساله، با نیک جوناس 23 ساله چنان داغ شده، که کیت فاصله سنی 13 ساله را به کلی فراموش کرده است و اینکه جوناس خواننده مورد علاقه فرزندان اش است!
البته در این میان رابطه جوناس با لیلی کالینز 26 ساله هنوز تمام نشده و باز هم یکی دوبار همدیگر را دیدند، ولی بنظر می آید کیت برنده این عشق مثلث است.

راز زندگی جورج کلونی وامال

1497-83

• شایع است که حتی خود جورج کلونی در عملکرد و جذابیت های زنانه و سیاست ویژه «امال» در زندگی زناشویی خود گیج شده است.
اطرافیان می گویند با شناختی که از جورج داشتند، او تحمل یک زندگی مشترک با یک زن را بیش از یکسال نداشت، چون روحیه آزاد وبلندپروازی داشت و اهل اسیر شدن در چارچوب خانواده را نبود ولی از اولین هفته ها و ماههای زندگی با امل، چنان شیفته او بوده و چنان چون سایه به دنبال او همه جا می رود، که همه حیران مانده اند.
می گویند با یک تلفن امال، جورج حتی صحنه فیلمبرداری را ترک گفته و با هواپیمای شخصی به دیدار او می شتابد و همین سبب شد بسیاری بدنبال کشف راز زندگی آنها باشند.

رونان می خواهد کیت بلانشت باشد

1497-84

• شایع است سویرس رونان ستاره ایرلندی تبار، همه آرزویش این است که روزی چون کیت بلانشت باشد.
«سویرس رونان» که در 13 سالگی بخاطر فیلم Atonement کاندیدای اسکار شد واین بار با فیلم Brooklyn چنین شانسی دارد می گوید همیشه می خواستم کیت بلانشت باشم، هنوز او الگوی من است ولی همه موفقیت خود را مدیون مادرم هستم که خود هنرمند است.