1498-81

گله و اعتراض اوجی سیمپسون

1498-82

• شایع است با ابراز عقیده انجلا بست ستاره معروف علیه اوجی سیمپسون، اوجی از درون زندان اعتراض و گله خود را اعلام داشت.
آنجلا بست که شوهرش کورتنی بی ونس در سریال جدید تلویزیونی زندگی اوجی، نقش جانی کوکران را بازی می کند می گوید من مطمئن هستم که اوجی قاتل نیکول است، او با وکلای پرقدرت خود ظاهرا از حبس ابد یا اعدام نجات یافت. ولی اینروزها تقاض آنرا پس میدهد و در این میان او مادر بچه هایش را از آنها گرفت و این بزرگترین ظلم او بود.

3سال جنگ با سرطان پوست

1498-84

• شایع است هیوجکمن بازیگر 47 ساله استرالیایی تبار، در سال 2013 گرفتار سرطان پوست است، ولی همیشه آنرا دور از چشم دوستداران خود نگهداشته و بدون ترس با آن جنگیده است.
هیو می گوید بیشتر مردم در استرالیا و البته در کالیفرنیا دچار سرطان پوست هستند، ولی با آن به نوعی کنار آمده اند با درمان ها و داروهای جدید، مرتب پوست را برداشته و به وضع طبیعی بر می گردند و من هم چنین کرده ام، ولی اگر می ترسیدم، تا حالا از پای افتاده بودم.

راز جوانی و انرژی جنیفرلوپز

1498-85

• شایع است جنیفرلوپز در 46 سالگی، جوانتر و پرانرژی تر از 36 سالگی خود شده است بطوری که به بازی در سریال تلویزیونی مشغول است، در امریکن ایدل، نقش مهمی دارد و شب و روز مراقب همه چیز دوقلوهای 7 ساله خود است، دست از ورزش روزانه نمی کشد، کنسرت های مختلف می گذارد و در امور خیر، پیشگام است.
دوستان نزدیک جنیفر میگویند چند مورد مهم او را جوان و پرانرژی نگهداشته: مرتب نوشیدن آب، مصرف زیاد میوه و سبزی و ورزش مرتب روزانه و دوری از مشروب و سیگار وبی خوابی.

نسل دوم زود عاشق میشود!

1498-86

• شایع است که خیلی از سوپراستارها سعی دارند، فرزندان شان، زود هنگام عاشق نشوند، ازدواج نکنند، دچار مواد مخدر نشوند. به سرگشتگی روحی و روانی درگیر نشوند، ولی بی نتیجه است چون در طی سالهای اخیر شاهد خودکشی بسیاری از آنها بودیم: پسر استالون، خواهر جولیا رابرتز، برادر شان پن و بسیاری اسیر اعتیاد شدند: پسر نیکلاس کیج، پسر کریس جنر، پسر تام هنکز و …
اما اخیرا سوپراستارها در مورد عاشقی فرزندان خود و حتی ازدواج های زودهنگام دیگر حساسیتی نشان ندادند و دیدیم که اخیرا جیدن اسمیت پسر ویل اسمیت عاشق سارا اشنایدر شده و صحبت از ازدواج است، پسر آرنولد شواردزنیگر در مدت دو سال 3 بار عاشق و فارغ شده، کندال جنر در یکسال دوبار عاشق شده و این سلسله ادامه دارد.