1499-86

شواهد می گوید دکتر لوک
با «کشا» رابطه جنسی نداشته!

1499-87

• شایع است بدنبال شکایت نافرجام «کشا» برای خارج شدن از قراردادش با دکتر لوک و کمپانی سونی، این هفته با گره های کور دیگری روبرو شد.
اطرافیان می گویند کشا نباید چنین شکایتی را مطرح می کرد، چون او از 10 سال پیش که تحت قرارداد کمپانی سونی و دکتر لوک بوده، میتوانست شکایت خود را طرح کند، درحالیکه همیشه رضایت خود را نشان می داد.
از سویی می گویند دکتر لوک با کمک یک وکیل پرقدرت متقابلا کشا را سو کرده و کشا ناچار است همچنان با کمپانی و خود دکتر لوک کار کند، چون قاضی نیز دلایل و اتهامات او را وارد ندانست چون در پشت پرده دکتر لوک شواهد و مدارکی ارائه داد که او در تمام این سالها کشا را چون خواهر کوچولوی خود دیده و هیچگاه با او رابطه جنسی نداشته، اگر چنین بود، حتما در طی 10 سال رو می شد و حداقل دوستان و اطرافیان نزدیک می فهمیدند!
حمایت تیلر سویفت، لیدی گاگا، ادل، دمی لاوتو و حتی کلی کلارکسون هم کاری پیش نبرده است.

باخت 25 میلیونی در قمار

1499-88

• شایع است دیوید میلچ 70 ساله تهیه کننده معروف تلویزیونی، در طی سالهای اخیر 25 میلیون دلار در قمار باخته ولی اجازه نداده حتی همسرش در جریان قرار بگیرد.
دیوید با سریال هایی چون Deadwood/ Luck/ Hill Street Blues/ NYPD Blue به بیش از 100 میلیون دلار دست یافت که بی سروصدا 25 میلیون آنرا بین سالهای 2000 تا 2011 در قمار باخت، ضمنا همان روزها حدود 17 میلیون دلار هم به اداره مالیات بدهکار بود.
دیوید در عکس در کنار بازیکنان سریال Hill Street که بین 87-1981 پخش می شد می بینید.

مریلین مونرو خودکشی کرده!

1499-89

• شایع است مریلین مونرو ستاره سکسی سینما، بدنبال غرق شدن در اعتیاد دست به خودکشی زده و هیچکس در مرگ او نقش نداشته است.
درست 54 سال بعد از مرگ مرموز مریلین مونرو بظاهر بخاطر مصرف داروهای مخدر و مشروب اینک مدارک و شواهدی رو شده که خبر میدهد، در آن سالها ستاره 36 ساله سینما، اسیر اعتیاد به مواد مخدر، قرص های مسکن و مشروب شده و در اوج ناامیدی و شکست دست به خودکشی زده بود و ماجرای نقش کندی ها در مرگ او صحت ندارد.

انتظار برت رینولدز

1499-90

• شایع است در جشن 80سالگی برت رینولدز، او از همسران و دوست دخترهای سابق خود کلی گله کرد!
هفته قبل 80 سالگی تولد برت رینولدز در یک رنچ بزرگ در فلوریدا، با حضور یکی دو خواننده افتخاری، کیترینگ افتخاری، تنها دایان کانون همبازی و دوست دختر قدیمی برت آمده بود و از خیلی ها چون سالی فیلد، دالی پالترو خبری نبود.
برت گفت انتظار داشتم همه آنها می آمدند چون به احتمال زیاد من 90 سالگی ام را جشن نمی گیرم یعنی نیستم تا جشنی بگیرم.

کیم پشت کانی ایستاده!

1499-91

• شایع است با وجود دردسرهای اخیر که کانی وست آفریده، کیم کارداشیان همچنان پشت او ایستاده و حتی با مادرش نیز درگیر شده است.
کانی با برملا کردن 50 میلیون دلار Debt وبعد تقاضای یک بخش بزرگی از فیس بوک زوکربرگ، درگیر شدن با کایلی جنر 18 ساله، درگیری با تیلرسویفت، در حقیقت نه تنها همسرش کیم را دچار دستپاچگی و به خطر افتادن موفقیت و محبوبیت اش کرده، بلکه با کریس جنر مادر و منیجر فامیل هم روبرو شده که کیم او را وادار به سکوت کرد.
کیم گفته من 2 تا بچه دارم، دیگر گنجایش سومی را ندارم. شوی تلویزیونی شان دچار تزلزل شده و همین ها خبر از درگیری های بعدی و حتی بعضی اطرافیان احتمال جدایی میدهند، ولی تا این لحظه با وجود بی خیالی های کانی، کیم همچنان پشت او ایستاده است.