1503-140

توقع بینندگان تلویزیون از جنیفرلوپز

1503-141

• شایع است بیشترین تقاضای بینندگان سریال تلویزیونی Shades of Blue این است که چرا جنیفرلوپز در این مجموعه سکسی ظاهر نشده است!
همانطور که میدانید این سریال که توسط خود جنیفرلوپز تهیه میشود، او نقش یک افسر پلیس را دارد که درگیر یک سری عملیات خطرناک و همچنین یک همکار خطاکار که نقش او را «ری لیوتا» بازی می کند.
جنیفر در این سریال مرتب لباس های پوشیده و بلند و رسمی به تن دارد و در ضمن از آرایش بسیار کمی هم برخوردار است و همین ها سبب دلخوری طرفداران او شده و می خواهند که به بهانه ای عریان شود و چون موزیک ویدیوهای اخیر، خودی نشان بدهد.

راز لاغری ملیسا وآینده هنریش

1503-142

• شایع است ملیسا مک کارتی تحت هیچ شرایطی حاضر نیست درباره شیوه لاغر شدن خود و اینکه چند پاوند وزن کم کرده، حرف بزند. چرا که خیلی ها می گویند لاغر شدن ملیسا به کارکتر هنریش لطمه میزند.
ملیسا که به گفته دوستان نزدیک اش به سایز 14 رسیده و همچنان پائین می آید. درواقع کارکتر سینمایی خود را به خطر انداخته چون بیشتر نقش هایی که به او پیشنهاد میشود، بخاطر مسئله تپل بودن اش بوده و اگر به این شدت لاغر بشود، آن قالب دلخواه تماشاگران فیلم هایش را از دست خواهد داد.

شارلیز ترون کاندومینیوم خاطره هایش را ترک می کند

1503-143

• شایع است شارلیزترون، بعد از ماهها، کاندویی را که بیش از یکسال در آن خاطره عشق خود و شان پن را داشت ترک می کند.
«شارلیز» بیشترین لحظات عاشقانه خود را با شان در این محل گذراند و بعد از جدایی از شان دیگر به این کاندو در لوس آنجلس بازنگشت تا سرانجام تصمیم به فروش آن به قیمت بسیار پائین یک میلیون و 700 هزار دلار گرفت.

احتمال ازدواج

1503-144

• شایع است رایان فیلیپ بازیگر 41 ساله سینما، اینروزها غرق عشق بزرگ زندگیش پالینا اسلاتر است.
ایندو چند سالی با هم رابطه عاشقانه داشتند تا سرانجام پالینا دانشجوی رشته حقوق و در ضمن مدل زیبا، به رایان التیماتوم داد اگر این عشق سرانجام نگیرد او ناچار به متوقف کردن است. رایان بلافاصله او را نامزد کرد و با او راهی سفر شد و به دوستان گفت در سال جاری به احتمال زیاد ازدواج می کنیم چون بعد از ریز ویترسپون، تنها کسی که مرا مفتون کرده پالیناست.

عجیب ترین جدایی هالیوودی!

1503-145

• شایع است بن افلک و جنیفرگارنر، تقریبا همه هفته یکدیگر را می بینند، به سفر میروند، ولی قصد آشتی ندارند.
• بن و جنیفر که حدود یکسال پیش تقاضای طلاق خود را آماده کردند و صحبت از رابطه پنهان بن با بیبی سیتر بچه هایش بود، ایندو زیر یک سقف زندگی میکردند، هر دو با بچه ها سر فیلمبرداری فیلم تازه همدیگر می رفتند و دو بار راهی سفر شدند. ولی هیچکدام از آشتی حرف نزدند.
بن و جنیفر اینروزها برای فیلم های تازه خود: سوپرمن علیه بتمن و معجزه ای از بهشت، تبلیغ می کنند قرار است برای تعطیلات به اروپا بروند، ولی در پشت پرده مراحل طلاق شان طی میشود!