1360-67

دل طرفداران خود راشکست

• شایع است برخورد غیراصولی تایگروودز با طرفداران خود در پنسیلوانیا، سبب ضربه شدیدی به محبوبیت او شد.
تایگر که در کلاب گلف آردمور پنسیلوانیا حضور داشت، ناگهان با هجوم صدها طرفدار نوجوان خود روبرو شد. همه با عکس های بزرگ و کوچک برای گرفتن امضا و یا انداختن عکس آمده بودند ولی تایگر بی اعتنا و خونسرد آنها را پشت سر گذاشت و حتی لبخندی  هم نزد وهمین سبب عصبانیت بچه ها و گله و شکایت به تلویزیون ها و مجلات شد و با وجود پشیمانی تایگر و اینکه حاضر شد با آنها دیدارکند، هیچکدام روی خوش نشان ندادند.

1360-63

یک خبرهایی هست!

• شایع است همبازی شدن کامرون دیاز با نیکلای کاستر ولدو، مسائلی را پیش آورده که قابل حاشا نیست.
ایندو در فیلم The Other Woman in Chinatown اینروزها در حال بازی هستند،ولی هر دو که ظاهرا هر چند دقیقه ای آزاد هستند، بعد از صحنه های فیلم هم یکدیگر را رها نمی کنند وگاه نیمه شب ها هم غیب شان میزند. یادتان باشد که کامرون دیاز در طی 7 سال اخیر مرتب معشوق عوض کرده از جستین تیمبرلیک گرفته تا تام کروز تا الکس ردریگزو …نیکلای هم دست کمی نداشته، بقولی در و تخته باهم جور شده اند.

1360-64

وظایف پدری! قیمت چاپ عکس نوزاد!

• شایع است که از اولین روزهای تولد «نورت» دختر کیم کارداشیان و کانی وست، رویدادهای غیرمنتظره ای در زندگی کانی رخ داده است.
خواننده سرکش و جنجال آفرین موزیک رپ، که به هیچ طریقی به سوی خانواده جذب نمی شد اینک با قبول مسئولیت پدری، از سوی کیم تشویق شده که همه روزه دوبار «دایپر» دخترشان را عوض کند وبرایش غذا آماده سازد و در ضمن امکانات رفاهی کیم را فراهم نماید.
می گفتند کانی وست از آن تیپ مردهایی است که چارچوب خانواده ومسئولیت شوهر و پدر بودن را نمی پذیرد. ولی انگار کیم قدرت کافی برای رام کردن او دارد! از سویی هر دو انتظار یک پول کلان را از سوی شبکه های تلویزیونی و مجلات معروف می کشند تا اولین تصاویر دخترشان را بفروشند و با پولش یک خانه چند میلیونی برایش بخرند!

1360-65

عشق تازه دمی مور از دیوار راست بالامیرود

• شایع است دمی مور میکوشد با معشوق جوان خود را ثابت کند هنوز زن داغی است! از سویی اشتون کاچر شوهر سابقش و میلا کونیس، می کوشند به محافل درباری ازجمله انگلستان راه یابند،دمی تلاش دارد دربیشتر خبرهای روز باشد.
ویل هانیگان دوست پسر تازه دمی مور، از جمله مردانی است که دست به کارهای غیر عادی میزند، همان هایی که دمی دوست دارد، گاه چون تارزان از درخت از کوه ها وصخره ها بالا میرود، گاه از دیوار راست بالا میرود و گاه با رنگین کردن خود، به جمع رقصندگان آمازون می پیوندد و در نهایت همه این کارها را میکند که دمی را خوشحال کند.

1360-66