1505-62

لیام نیسان حرمت همسرش را نگه داشت

1505-63

1505-64

• شایع است لیام نیسان بازیگر پولساز فیلم های پر حادثه (Taken) بدنبال مرگ ناگهانی همسرش ناتاشا ریچاردسون، طی 7 سال حرمت عشق او را نگهداشت و حاضر به ازدواج دوم نشد.
ناتاشا و لیام در سال 1994 با هم ازدواج کردند و صاحب دو پسر شدند در اوج عاشقی و آرامش زندگی مشترک، ناتاشا در یک حادثه اسکی در کانادا، 7 سال پیش جان باخت و از آن روز لیام ضمن بازی در فیلم ها، همه همت خود را برای بزرگ کردن بچه هایش بکار برد واینک آنها 19 و 20 ساله هستند و بقولی روح ناتاشا در آن دنیا در آرامش کامل است.

اگر لامار گوش نکند، از دست میرود!

1505-65

• شایع است کلوئه کارداشیان در طی ماههای اخیر برای بازگرداندن سلامت جسمی، همچنین اعتماد به نفس و حفظ آبروی لامار اودم همه کار کرده است، ولی بنظر می آید تلاش های او بی نتیجه مانده، چون هفته قبل لامار با گروهی از دوستان خود در یک بار در شرمن اوکس دوباره به مشروبخواری پرداخت.
کلوئه می گوید من چه مالی و چه احساسی از خود مایه گذاشتم، ولی اگر لامار به این شیوه زندگی ادامه بدهد از دست میرود و من هم خودم را کنار می کشم.
همانطور که می دانید لامار در ماه اکتبر در هتلی در لاس وگاس براثر افراط در مصرف قرص های مخدر و سکس، به حال مرگ افتاد و کلوئه با وجود جدایی موقت به کمکش رفت و همه ماههای گذشته پشت او ایستاد و اینک ضمن هشدار به او التیماتوم داده که در صورت تکرار، خودش را کنار می کشد.

دیدار پنهانی شان پن و شارلیزترون

1505-67

• شایع است شارلیزترون و شان پن بعد از جدایی ناگهانی خود، اخیرا بخاطر فیلمی که شان با بازی او ساخته، دوباره بدیدار هم رفته اند.
در این مدت هر رسانه ای شایعه و خبری و علتی درباره این جدایی نوشتند و گفتند ولی درواقع ایندو خیلی دوستانه از هم جدا شدند و یکی از نزدیکان شان گفت او اصولا یک آدم عصبی است و شارلیز خیلی آرام و اهل مهر وعشق و خودبخود ایندو به بن بست رسیدند.

دنیرو برای نجات پسرش حاضر به هر کاری شد

1505-66

• شایع است رابرت دنیرو با همه وجود می کوشد تا برای درمان پسر 18 ساله خود، راه تازه ای بیابد و حاضر است میلیونها دلار در این راه هزینه بگذارد.
الیوت از کودکی دچار بیماری اوتیسم (درخودماندگی) شده و دنیرو و همسرش به هر پزشک متخصص و کلینکی در سراسر دنیا مراجعه کرده اند تا راه درمان او را بیابند.
دنیرو اخیرا یک سری فعالیت های تازه و جدی را نه تنها برای پسر خود بلکه برای همه کودکان و نوجوانان مبتلا به این بیماری آغاز کرده و گاه از بازی در فیلم ها چشم می پوشد تا با پسرش به سفر برود و او را خوشحال کند.