1507-117

مارلا میپلز از دانالد انتقام میگیرد؟

1507-118

• شایع است حضور مارلا میپلز همسرسابق دانالد ترامپ در شوی معروف Dancing With The
Stars نوعی انتقام از دانالد است!
خود مارلا که در ضمن کتابی از خاطرات خود را ارائه داده در سال 1993 در اوج زیبایی و شهرت بخاطر عنوان ملکه زیبایی هاوایی، با 25 سال فاصله سنی، با دانالد ازدواج کرد که بعد از تولد دخترش تیفانی صورت گرفت و خیلی ها گفتند دانالد ناچار به ازدواج شد و بعد هم در سال 99 از هم جدا شدند و خود مارلا سرپرستی دخترش را عهده دارشد.
این رویدادها در دل مارلا ماند و می گویند اینروزها درصدد تلافی است.

عشق فراتر از شهرت، محبوبیت و ثروت

1507-119

• شایع است هیوجکمن بازیگر نامدار استرالیایی تبار، ثابت کرده که عشق به خانواده، بالاتر از شهرت، ثروت و محبوبیت است.
هیوجکمن در سال 1996 با دبورا لی فرنز ازدواج کرد، آنروزها هیو چهره معروفی نبود، ولی این دبورا بود که پشت او ایستاد، او را تشویق کرد، بعدها از فرزندان شان مراقبت کرد، بسیاری از امور هنری هیو را انجام داد تا هیو یک سوپراستار شد.
برخلاف شایعات و اخبار منتشره در رسانه ها، هیو جکمن همچنان عاشق دبورا ماند، اجازه نداد هیچ زنی وارد زندگی اش بشود و بارها گفت اگر قرار باشد بدلیلی میان من و دبورا اختلاف پیش آید، من از بازیگری دست می کشم.

عشق واقعی باربارا ایسترایسند چه کسی بود؟

1507-120

• شایع است باربارا ایسترایسند 40 سال بدنبال عشق واقعی می گشت تا سرانجام به آن دست یافت.
در زندگی «باربارا» مردان نامداری چون الیوت گالد که در سال 1963 ازدواج کردند و 8 سال بعد طلاق گرفتند بدنبال آن باربارا با آرایشگر معروف جان پیترز چند سالی رابطه داشت.
بعد پای رایان اونیل به میان آمد، سپس با رابرت ردفورد پنهانی رابطه برقرارکرد و سرانجام در سال 1988 با دان جانسون گرم گرفت، ولی هیچگاه به عشق واقعی دست نیافت تا در سال 1998 با جمزبرولین آشنا شد وعاشق هم شدند و تن به ازدواج دادند.
می گویند باربارا که ثروتی بالای چند میلیارد دارد چون زمینهایش درکالیفرنیا قیمت پذیر نیست خوشبختی و آرامش را در وجود برولین پیدا کرده است.

شان پن رابطه خود را علنی ساخت

1507-121

• شایع است شان پن بسیار کوشیده بود تا رابطه عاشقانه اش با مینکا کلی که نصف سن او را دارد برملا نشود، ولی در یک شب نشینی خیریه توسط شان پارکر، همه چیز رو شد.
شان بعد از طلاق رابین رایت و بعد رابطه با شارلیزترون، همه سعی اش این بود که زندگی خصوصی اش دور از چشم مردم باشد و بهمین جهت وقتی به مینکا دل بست، مرتب با او به خارج از امریکا میرفت، ولی دوربین عکاسان وفیلمبرداران این رابطه را رو کردند و خود شان هم حاشا نکرد.