1510-89

تلاش دوستان برای لغو طلاق ازبورن ها نتیجه نداد

1510-90

• شایع است با وجود تلاش همه جانبه دوستان و همکاران، سرانجام هفته قبل اوزی رسما از شارون ازبورن جدا شد.
ایندو حدود دو سالی از هم جدا زندگی می کردند، هر دو از بیماری سرطان گذر کردند، با حوادث مختلفی روبرو شدند، بارها به یاری هم شتافتند، و همین دوستان وهمکاران را واداشت تا به طریقی آنها را آشتی بدهند، ولی هر دو اعلام کردند با این جدایی بر همه اختلافات خود پایان میدهند اما همچنان دوستان خوبی برای هم باقی می مانند.

66 سال بعد از خودکشی مادر

1510-91

• شایع است هنوز بعد از 66 سال، جین فاندا خودکشی مادرش را فراموش نکرده است.
میگویند مادر جین، زمانی که او 12 ساله بود و خود 40 ساله، بدلیل بیماری روانی دو شخصیتی خود را کشت و هنری فاندا بازیگر معروف و پدر جین نیز خود را در کار غرق کرد و جین در حساس ترین سنین، تنها ماند.
به گفته اطرافیان هر دختر دیگری جای جین بود، یا معتاد می شد و یا خود را می کشت ولی جین برپای ایستاد و خیلی زود نه تنها ستاره، بلکه یک زن مبارز شد.

چرا جنت جکسون تور خود را کنسل کرد؟

1510-92

• شایع است جنت جکسون از ترس از دست دادن جنین خود، تور سراسری خود را لغو کرد.
جنت جکسون 50 ساله و شوهرش ویسام آل منا 42 ساله از خانواده امیر امارات بعد از یک دوره زندگی عاشقانه، اصرار در بچه دارشدن داشتند و بمجرد حامله شدن جکسون، بخاطر اینکه بدون هیچ دردسر و خطری فرزندشان بدنیا بیاید، همه دردسرهای کنسل شدن تور سراسری جنت را بجان خریدند و حتی حاضر به پرداخت خسارت هم شدند، گرچه دوستداران جنت اعلام نمودند تا آغاز دوباره کنسرت هایش صبر می کنند.

شارون استون هیچگاه حامله نشد!

1510-93

• شایع است شارون استون ستاره جنجالی سینما هیچگاه حامله نشد ولی صاحب 3 فرزند است!
شارون همیشه آرزو داشت صاحب فرزندی بشود، ولی تلاش او بدلیل یک بیماری مغزی نافرجام ماند و پزشکان به او هشدار دادند هیچگاه حامله نشود.
شارون بدلیل عشق به مادر شدن 3 کودک را در زمانهای مختلف به فرزندی پذیرفت و اینک 3 پسر 9 و 11 و 16 ساله دارد و در هر مجلسی آنها را بعنوان مردان زندگی خود همراه دارد.