1511-102

«درک» براحتی ریانا را روی هوا نگهداشته!

1511-97

• شایع است درک خواننده معروف روز، در طی ماههای گذشته ریانا را روی هوا نگه داشته و درباره تصمیم قطعی خود برای آینده شان حرفی نمی زند.
الن دی جنرس دربرنامه خود «درک» را بخاطر این رابطه نامعلوم زیر سئوال برد و در میان حرفهای درک مشخص کرد که آنها بالاتر و جدی تر از دو دوست صمیمی هستند، ولی درک می کوشید این رابطه را به عشق پیوند ندهد و در اصل شخصیت ریانا را پائین آورد و نشان داد که هنوز ریانا درحد و اندازه او نیست گرچه هر دو مرتب در موزیک ویدیوهای سکسی حاضر میشوند، گاه سر از کلاب ها و هتل ها در می آورند، ولی هنوز درک می گوید ما فقط دو دوست ساده هستیم.

باز هم مایلی و لیام همه چیز را متوقف نمودند

1511-98

• شایع است مایلی سایروس و لیام همسورت، بعد از یک شروع داغ دوباره، هفته قبل همه برنامه های آینده خود را متوقف نمودند.
ایندو بعد از آشتی تازه خود بعد از حدود دو سال، اعلام کردند برای جشن عروسی خود تدارک دیده و حتی نام بچه های خود را هم تعیین کرده اند، ولی اطرافیان ایندو می گویند رابطه پنهانی لیام با یک مدل زیبا رو شده وهمین مایلی را به سردی کشیده است.
در این میان هر دو می گویند برای ازدواج عجله ای ندارند ولی قطع رابطه را هنوز تائید نکرده اند.

پسر دیوید بکهام عاشق کلوئه گریس تورنر شد

1511-99

• شایع است عشق پرشور بروکلین بکهام 17 ساله به کلوئه گریس تورنر 19 ساله ، حتی پدرش دیوید بکهام و مادرش را هم شوک کرده است.
«کلوئه» که اینروزها به ستاره روز هالیوود معروف شده چنان دل از بروکلین برده که او را حتی از درس و مشق وا داشته و براحتی او را بدنبال خود تا امریکا می کشاند.
«بروکلین» با اولین عشق خود، دست و پا گم کرده حتی دستور پدر ومادر را هم به گوش نمی گیرد و صحبت ازدواج میکند.

دیدار دوباره
ربرت پتین سن و کریستین استوارت

1511-100

• شایع است بعد از چند سال دوری، دو عاشق جنجالی ربرت پتین سن و کریستین استوارت در یک دیدار پنهانی، در یک کافی شاپ در لاس فلیس لس آنجلس کنار هم نشستند و ساعتها گپ زدند.
اطرافیان می گویند این دیدار درواقع دیداری عاشقانه نبود، بلکه در مورد یک مسئله مهم حرف زدند خصوصا اینکه ربرت اخیرا از دوست دختر خود «سوکو» جدا شده است.
یک شاهد میگوید ربرت خیلی مودبانه جلوی کریستین بلند شد، صندلی اش را تعارف کرد همدیگر را بغل کردند اما بوسه عاشقانه ای در میان نبود، ولی در نهایت پشت پرده خبرهایی است.

لوردس دختر مدانا، مدل استلا مک کارتنی شد

1511-101

• لوردس دختر 19 ساله مدانا که دختری بسیار خجالتی است و همیشه از ظاهر شدن در محافل و جلوی دوربین ها پرهیز کرده اخیرا طبق قراردادی بعنوان مدل در کمپانی فشن استلا مک کارتنی دختر پال مک کارتنی شروع به کار کرد.
لوردس قبلا در کمپانی مادرش مدانا فعالیت داشت ولی ترجیح داد با استلا همکاری کند و مدانا آینده خوبی برای دخترش پیش بینی میکند.