1519-95

رپر «یانگ باک» از شلیک به پلیس ها می گوید

1519-96

• شایع است خواننده معروف رپ، یانگ باک در آهنگ جدید خود با جسارت خوانده است: من حق دارم به پلیس های بد شلیک کنم قبل از آنکه آنها به من شلیک کنند!
یانگ به دنبال رویدادهای اخیر، در یک گفتگو با TMZ گویا خیلی صریح این مسئله را عنوان کرده است، حتی او در ترانه خود خوانده، اسلحه ات را پر کن و راه بیفت و پلیس ها را همین حالا بکش.

آرنولد فرزند پنهانش را کاملا رو کرد

1519-97

1519-98

• شایع است به دنبال سرزنش های پراکنده در رسانه ها، سرانجام آرنولد شوارزنیگر، فرزند پنهان خود را کاملا رو کرد و حتی با او جلوی دوربین ها ایستاد.
«جوزف» که درواقع زاده رابطه پنهان آرنولد با مستخدم قدیمی شان است، تا همین دو سه سال پیش از چشم همه پنهان بود و رو کردن او، سبب طلاق اش از ماریا همسرش شد وحتی تا مدتها میان او و فرزندان اش تیره بود. حالا بعد از این مدت آرنولد بعضی از آخر هفته ها را با جوزف به دوچرخه سواری، جیم و ورزش های مختلف می پردازد و به قولی با این اقدام آرنولد، جوزف با اعتماد به نفس خوب در جامعه ظاهر میشود.

راز 18 سال زندگی مشترک عاشقانه!

1519-99

• شایع است راز 18 سال زندگی عاشقانه و آرام باربارا استرایسند و جیمز برولین از عدم حساسیت ها، حسادت ها، بازجویی ها از کنترل همدیگر سرچشمه گرفته است.
ایندو در سال 1996 یکدیگر را ملاقات کردند. دو سال رابطه بسیار نزدیک و عاشقانه ای داشتند تا سرانجام در آخرین شب تجرد خود، تا 3 صبح با هم حرف زدند و فردا رسما ازدواج کردند.
ایندو در تمام این سالها احترام همدیگر را داشتند، از عشق با هم حرف زدند و هرشب به خود گفتند خوابیدن وقت تلف کردن است، کاش دوباره صبح شود و ما همدیگر را به بینیم.

پشت پرده محصولات پوستی برینکلی

1519-100

• شایع است ماجرای اعجاز محصولات زیبایی پوست سوپر مدل معروف کریستی برینکلی، به صورت معمایی در آمده، خصوصا که چهره های نامدار سینما و تلویزیون با ادعای جوان تر شدن و از بین بردن همه چین وچروک هایشان کریستی را به یک معجزه گر مبدل کردند و می گویند در این میان بسیاری از کمپانی های تولید مواد زیبایی، در کمین هستند تا او را در یک نقطه به دام قانونی بیاندازند!
در طی ماههای اخیر ستارگانی چون «شر» که خود با کریستی همکار است و جنیفر انیستن در این باره حرف زده اند، الن دجنرس و دکتر آز نیز آنها را به نوعی تائید کرده اند ولی اطرافیان می ترسند برای کریستی و یاورش «شر» دردسرهایی در راه باشد.