1529-100

کلوئه قصد کناره گیری از بازیگری ندارد

1529-101

• شایع است کلوئه گریس مورتز، بعد از جدایی از دوست پسرش بروکلین بکهم پسر دیوید و ویکتوریا بکهم دچارنوعی سرگشتگی روحی شده وحتی قصد کناره گیری از بازیگری را دارد.
گویا کلوئه این هفته ناگهان همه جا ظاهر شده و گفت حضور در تبلیغات لوازم آرایش و عطر، مرا از سینما دور نمی کند وجدایی از بروکلین هم تاثیری بر من ندارد چون دوست نزدیک من از دوست پسرش جدا شده و اینک ما حالت زن و شوهر را داریم و من بعد از 13 سال بازیگری، تازه درکارم جا افتاده ام.

ترس ستارگان از رفت وآمد با تیپی هدرن

1529-102

• شایع است بسیاری از دوستان ، فامیل تیپی هدرن ستاره قدیمی فیلم پرندگان Birds هیچکاک، به دلیل نگهداری حیوانات وحشی در مزرعه و خانه اش جرات رفت و آمد با او را ندارند.
تیپی هدرن از سال 1970 نگهداری از حیوانات وحشی چون شیر و پلنگ را در مزرعه خود آغاز کرد و آنرا بصورت یک باغ وحش خصوصی در آورد و عقیده داشت که این حیوانات احساس دارند ونیاز به نوازش و مراقبت ویژه دارند.
تیپی اینک در سن 86 سالگی نیز با حیوانات خود، امکان نزدیک شدن خیلی ها را درخانه اش نمیدهد حتی دخترش ملینا گریفیت ستاره معروف هم، مادرش را بیرون خانه اش میبیند.

ممنوعیت میراندا لمبرت از خواندن

1529-103

• شایع است پس از بروز یک حساسیت شدید در حنجره میراندا لمبرت، پزشکان ادامه خوانندگی او را برای مدتی به کلی ممنوع کردند.
گویا میراندا 32 ساله درحال برگزاری یک تور سراسری بود، که صدایش ناگهان دچار گرفتگی شد ولی به شیوه ای برنامه را پایان داد که مردم متوجه نشدند ولی با دستور پزشک متخصص، میراندا حداقل باید هفته ها از خواندن دست بکشد و مسلما این مسئله کلی به برگزارکنندگان کنسرت هایش صدمه مالی میزند.

3میلیون دلار برای لباس مریلین مونرو
در شب تولد کندی

1529-104

• شایع است لباس سکسی مریلین مونرو در شب تولد جان اف کندی، به مبلغ 3 میلیون دلار برای حراج ارائه شده است.
بسیاری از چهره های معروف و ثروتمند و حتی سیاستمدار قدیمی، که در شب تولد کندی حضور داشتند و مریلین مونرو با لباس سکسی خود روی صحنه ظاهر شد و با طنازی خاص آهنگ تولدت مبارک را برای جان اف کندی خواند و آنرا به تاریخ سپرد.

توجه به جوزف، میان آرنولد و فرزندانش فاصله انداخته

1529-105

1529-106