1530-99

رابطه لیدی گاگا با برادلی کوپر

1530-100

• شایع است رابطه لیدی گاگا و برادلی کوپر، اینروزها میرود تا به یک رابطه داغ مبدل شود.
لیدی گاگا با برادلی کوپر دیده شد البته ظاهرا ایندو می گویند برای بازی در فیلم جدید Star is Born کنار هم هستند فیلمی که خود کوپر کارگردانی می کند.
البته برادلی هنوز با سوپر مدل جوان ایرینا شایک رابطه دارد و خود لیدی هم درجریان است، ولی شیوه ظاهر شدن آنها در ساحل ملیبو و تماس دست هایشان، خبر از یک رابطه میدهد.

از هالیوود می ترسم

1530-101

1530-102

• شایع است رنی زلوگر ستاره فیلم بریجنت جونز، از لس آنجلس گریزان است و می گوید این شهر ضد عشق وازدواج است.
رنی 47 ساله که نزدیک به 8 سال بکلی از بازیگری دست کشیده بود ولی با فیلم Bridget Jones و چهره ای کاملا متفاوت بازگشت موفقیت آمیزی داشت، می گوید هر بار در هالیوود عاشق شدم و یا ازدواج کردم به ناکامی و شکست کشید، ولی از 4 سال پیش که با موزیسین معروف دویل برامهال رابطه عاشقانه برقرار کرد بدلیل عشق وتوجه آنها به زندگی در حاشیه شهر و ییلاق، عشق شان دوام آورده است.
ایندو تولد حومه تگزاس هستند و در دبیرستان با هم همکلاس بودند و اینک در شرایطی هستند که احتمالا به ازدواج می انجامد.

سلینا گومز دچار افسردگی و اضطراب شده

1530-103

• شایع است سلینا گومز به دلیل دیپریشن و اضطراب، تور سراسری خود را نیمه کاره رها ساخت و یکسره به یک مرکز روان درمانی نقل مکان نمود.
مادر سلینا می گوید دختر هنرمندش هنوز به حد کافی بالغ و عاقل نشده وهر ضربه ای او را از پای می اندازد و باید تحت نظر آنها باشد، چون کشته شدن دوست صمیمی اش کریستینا گریمی در ماه جون و بعد هم جنجال های مطبوعاتی درباره رابطه او با جستین بیبر و قهر و آشتی آنها، بکلی سلینا را سرگشته ساخته است بطوری که حتی به مشروب و مواد روی آورد.
اینک مادر سلینا و پدرخوانده اش می کوشند تا کنترل زندگی او را به دست بگیرند.

آغاز دوباره بعد از چند ناکامی

1530-104

• شایع است پریس هیلتون بعداز چند سال ناکامی و شکست و دور ماندن از فضای هنری و هالیوودی، اینک با چهره دیگری بازگشته است.
اطرافیان او می گویند پریس به دلیل ثروت کلان خانواده و بقولی دردانه بودن، به کلی مسیر زندگی خود را گم کرده بود تا در طی سالهای 2000، او با حوادث گوناگون دیده شد. پخش یک ویدیوی عریان از روابط جنسی او، شکست درنامزدی، درگیری و بعد کنار گذاشته شدن از سوی دوستان نزدیک و فامیل چون نیکول ریچی و کارداشیان، بعد کنسل شدن شوی تلویزیونی اش Simple Life در سال 2007 بکلی او را از پای انداخت.
اینک پریس با خدمات اجتماعی، سفر به دور دنیا، رونق دادن به کمپانی تولید لباس و عطر خود، فرار از هر نوع رابطه ای و ضدیت با هر مردی، خود را ساخته است.