Shayate_hollywoody1.1

دور طلاق را خط كشيدند

شايع است كورتني كاكس و ديويد اركوئت، دور طلاق رسمي را خط كشيدند!
ايندو در اكتبر سال 2010‌، بدنبال سركشي ها وشب زنده داريها، مشروبخواريهاي ديويد، كارشان به اختلاف شديد كشيد و كورتني تقاضاي طلاق  خود را به دادگاه داد،  ديويد از خانه بيرون رفت، دو سه ماهي  سرگشته و عاصي بكلي كنترل از دست داد، ولي بمرور بخود آمد، به مركز ترك اعتياد رفت و كورتني  هم به ياري  او  شتافت.
اينك ديويد  سالم و سرحال و پر انرژي، به زندگي عادي بازگشته و كورتني از او دعوت كرد تا دوباره به خانه  برگردد و به ريمادل كردن خانه مشترك شان در مليبو بپردازند و در ضمن پرونده طلاق را متوقف كردند و اين نشانه خوبي در زندگي و مشترك شان بحساب مي‌آيد

 

آيا كتاب جسي جمز،
انتقام از ساندرا بولاك است

Shayate_hollywoody1.2

شايع است انتشار كتابي نوشته جسي جمز شوهر سابق ساندرا بولاك، درواقع نوعي انتقام از سوي جمز است.
وقتي يك سال پيش ماجراي روابط پنهاني جمز با چند ستاره فيلم هاي پورنو فاش شد، ساندرا بدون تامل از او جدا شده و تقاضاي طلاق خود را به دادگاه داد و به همه تلاشهاي جمز براي عذرخواهي وآشتي احتمالي جواب رد داد. حالا بعد از يكسال جمز كتابي نوشته با نام
American Out law‌ كه به گفته خودش واقعيت هاي زندگي او باساندرا بولاك است، ولي همه  اطرافيان مي‌گويند اين كتاب نوعي انتقام گيري است.

 

‌مت ديمون دوست پسر مايكل داگلاس

Shayate_hollywoody1.3Shayate_hollywoody1.4

شايع است همين روزها فيلمي  جلوي دوربين ميرود كه سوژه اي جنجالي دارد. در اين فيلم مايكل داگلاس در نقش يك پيانيست معروف هم جنس گرا ظاهر ميشود و مت ديمون نيز نقش دوست پسر پنهان او را دارد.
مايكل 67‌ ساله كه بعد از شكست سرطان وبازيافتن سلامتي خود، كارگرداني و تهيه وبازي در فيلم ها ‌را آغاز كرده، در اين فيلم The  Secret Life of Liberaceيك نقش جنجال آفرين را ايفا مي‌كند ومت ديمون 40‌ ساله از بازي در اين فيلم خوشحال است.