1361-87

پرنس جکسون از رازهای دیگری می گوید

• شایع است هنوز در خانواده مایکل جکسون، مسائلی می گذرد که سبب بهم ریختن اعصاب همه آنها میشود.
پرنس 16ساله پسر بزرگ مایکل در یک جلسه دادگاهی با اعتماد به نفس ایستاده و ازخانواده خود گفت، اینکه پدرش در آستانه برگزاری کنسرت های خود، مرتب می گفت همه نوع فشار بروی من وارد می آید می ترسم اطرافیان سرانجام مرا از پای در آورند.
روزی که پدرم رفت، مورای فریادزد بچه ها پدرتان مرد! این جمله همه ما را تا پای شوک قلبی پیش برد، پریس مرتب فریاد میزد. گریه می کرد.
اخیرا در دعوای قانونی با کمپانی AEG، علیه پدرم وماحرفهایی عنوان شد که سبب ساز خودکشی پریس شد از جمله اینکه مایکل پدر ما نبوده و یا او به چند نفر تجاوز کرده است، براستی چه توقعی از یک قافله درهم شکسته کم سن و سال دارید؟

1361-88

در یک روز ویژه، کریسیتن از دکس خواستگاری کرد

•شایع است که کریستن بل ودکس شپارد، 6 سال بود، در انتظار یک لحظه مخصوص بودند تا رسما با هم ازدواج کنند.
ایندو که یک دختر 3 ساله هم دارند، اعلام کرده بودند در یک روز مخصوص پیوند رسمی خود را اعلام می کنند و آنروز، روز برابری ازدواج هم جنس گرایان با زوج های عادی در کالیفرنیا بود. ایندو بیشتر دوستان شان هم جنس گرا هستند، و در همان روز، کریستن طی یک پیام بروی توئیتر، از دکس خواست با او ازدواج کند و او هم اعلام نمود با افتخار در چنین روزی که کالیفرنیا دست به یک اقدام انسانی وغیرمنتظره ای زده، ازدواج می کنند.

1361-89

سوپرمن جدید به زن ایده ال خود دست یافت

• شایع است از چند سال پیش، «هنری کویل» سوپرمن جدید Man of Steel شدیدا مجذوب کیلی کوکو ستاره سریال Big Bang Theory  بود، ولی امکان نزدیک شدن به او را نداشت، چون نه شهرتی داشت و نه ثروتی!
بدنبال موفقیت دور از انتظار فیلم جدید سوپرمن، هنری در صدر ستارگان روز قرار گرفت و همین سبب شد در یک پارتی هالیوودی با کیلی روبرو شود و بقولی خجالت را کنار بگذارد و راز دل را بگوید.
ایندو در طی 4ماه گذشته ازعشق های گذشته خودجدا شده بودند و در این میهمانی سوپرمن جدید بخاطر دستیابی به زن مورد علاقه خود سر ازپا نمی شناسد.

1361-90

ازدواج رسمی زوج های هالیوودی هم جنس گرا

• شایع است بدنبال رسمیت و آزادی ازدواج میان هم جنس گرایان در کالیفرنیا، بسیاری از چهره های معروف هالیوود، ازدواج خود را به گوش همه رسانیدند.
درجمع چهره های معروف، الن دی جنرس و پورتیا دی روسی بودند که با وجود ازدواج قبلی، درکالیفرنیا آنرا رسمیت دادند و جشن بزرگی برپا داشتند.
زوج جوان و معروف دیگر نیت برکوس با جرمیا برنت دو چهره معروف تلویزیونی، یکی فشن دیزاینر و یکی بازیگر، نیز به وصلت خود رسمیت دادند.

1361-91