1362-103

زندگی پر از خوشبختی!

• شایع است درحالی جیزل باندچن سوپر مدل بین المللی، خوشبخت ترین روزهای زندگی خود را می گذراند، دوست پسر سابق اش لیوناردو دیکاپریو، سرگشته و سرگردان هرچند ماه با دختری سر می کند!
میگویند لیوناردو و جیزل عاشق هم بودند، سه بار با هم قهر وآشتی داشتند، چون جیزل دلش زندگی زناشویی و بچه می خواست ولی لیوناردو زیر بار نمی رفت و روزی که از هم جدا شدند جیزل گفت میدانم که لیوناردو هیچگاه خوشبخت نمیشود! می گویند این نوعی نفرین بود! چون جیزل با همسر خود تام برادی قهرمان معروف فوتبال و دو فرزند در اوج خوشبختی است و لیوناردو براستی سرگردان است.

1362-98

جدایی کریس راک از همسرش

• شایع است اختلافات دیرینه کریس راک کمدین معروف  و همسرش ملاک کمپتون راک، به آنجا کشید که ایندو ساز جدایی زدند!
کریس و ملاک 16 سال زندگی مشترک و پر از تفاهم داشتند، ولی به گفته برادر کریس، او ناچار بود همه روزه درباره همه چیز به ملاک جواب بدهد و درواقع بازجویی شود!
هنوز هیچکدام این جدایی را تائید نکردند، ولی تونی راک برادرکریس در یک برنامه در کمدی کلاب به حاضرین گفت خوشبختانه برادرم از همسر همیشه پرسشگر وبازجوی خود طلاق  گرفت و حالا هر دو با هم میرویم دختربازی!!

1362-99

رفیق نیمه راه

• شایع است تافر گریس 36 ساله بازیگر فیلم Big Wedding، به گفته اطرافیان در مورد دوست  دختر خود، رفیق نیمه راه است!
«تافر» اخیرا عاشق ستاره جوان کودی کندی 21 ساله شده و تقریبا بیشتر وقت خود را در خانه و در سفرهای دور با هم میگذرانند ولی بمجرد دیده شدن عکاسان و خبرنگاران، تافر پا به فرار می گذار د و کودی را میان جمع تنها می گذارد!
خیلی ها می پرسند چرا؟ آیا در پشت پرده تافر انتظار دختر دیگری را می کشید؟ آیا از ازدواج گریزان است ؟ آیا از بودن با کودی احساس راحتی نمی کند؟

1362-100

رابرت پتین سن دختری شبیه کریستین پیدا کرد!

• شایع است بدنبال جدایی بسیار جدی رابرت پتین سن وکریستین استوارت ستارگان سری فیلم های Twilight اینروزها رابرت عشق تازه ای پیداکرده است.
اطرافیان می گویند رابرت براستی عاشق کریستین بود و وقتی از ماجرای خیانت او باخبر شد و فهمید با روپرت ساندرز کارگردان Snow White رابطه داشته مریض شد و به بستر افتاد وعلیرغم میل خود بدلیل عشق فراوان با کریستین آشتی کرد ولی اخیرا دوباره بخودآمد و بکلی از او جدا شد ولی جالب اینکه بدنبال دختری رفت که شبیه کریستین بود، این عشق تازه  نوه الویس پریسلی مایلی کیوف 24 ساله است،که از جهت شباهت با کریستین انگار سیبی را از وسط به دو نیم کرده اند!

1362-101

زندگی زناشویی 30ساله
دنزل واشینگتن به آخر خط رسیده!

• شایع است زندگی پر از تفاهم وعشق دنزل واشینگتن بازیگر برجسته سینما و همسرش پائولتا، که بعنوان الگوی یک زندگی پردوام هالیوودی معرفی می شد، به آخر خط خود رسیده است.
می گویند زندگی آرام ایندو در سال 2003 وقتی دنزل با سانالاکهام 41 ساله در فیلم Out of Time  همبازی شد  و روابطی پنهانی بوجود آمد، دچار سرزنش شد وبعد درگیریها ادامه داشت، در سال 2007 دوباره خبرهایی از رابطه دنزل با یک مهماندار زیبای لاس وگاس پیش آمد و دنزل هر بارخود را از معرکه بیرون کشید اما این بارپائولتا 62 ساله  دیگر حاضر به گذشت نیست، درحالیکه دنزل هر نوع جدایی و اختلاف جدی را رد میکند، بعضی اطرافیان آنها را درخط آخر می بینند.

1362-102