1363-92

آتش و پنبه

• شایع است همبازی شدن متیو مک کاناهی و اسکارلت جوهانسن، به روایت هالیوودیها، برخورد آتش و پنبه است!
ایندو که در فیلم جدید مارتین اسکورسیسی همبازی شده اند، صحنه های عاشقانه بسیاری دارند و در ضمن چون صحنه های فیلم بیشتر در شب می گذرد، ایندو تا سحرگاه با هم هستند.
همسر متیو بدلیل این مسئله حساس شده و ده ها بار به بهانه های مختلف سر صحنه های فیلمبرداری حاضر نشده واینک میترسد صحنه های فیلم در کانادا، این آتش و پنبه را شعله ورکند.

1363-86

این عشق به سرانجام می رسد؟

• شایع است بیش از 5 بار قهر و آشتی در طی دو سال گذشته، روابط مایلی سایروس و لیام همسورت را به لبه سقوط کشانده است.
ایندو عاشق هم هستند ولی هر دو بدلیل جوانی مرتب دچار اشتباهاتی میشوند،که قهر و جر و بحث جدایی را بدنبال می آورد، دیده شدن لیام با ستاره سریال Mad Men وشیوه زنده داریهای مایلی، این شرایط را بوجود آورده و اینک هیچکدام بهم اعتماد ندارند ولی عاشق هم هستند.

1363-87

بوتاکس و جراحی کورتنی را بکلی عوض کرده!

• شایع است اقدام اخیر کورتنی کاکس ستاره تلویزیونی، در مورد جراحی پلاستیک وبوتاکس، بکلی چهره او را عوض کرده، تا آنجا که حتی سازندگان سریال دچار بن بست هایی شده اند.
«کورتنی» 49ساله که صورت شیرینی داشت و یکی از چهره های محبوب سریال Friends بود، اخیرا سر صحنه فیلم جدیدش، از سوی طرفداران اش شناخته نشد و از سویی ادامه سریال تلویزیونی جدیدش بهمین دلیل دچار مشکل شد.

1363-88

تیلرلوتنر هم عاشق شد

• شایع است تیلر لوتنر که بعد از جدایی از تیلرسویفت، حاضر به شروع روابط عاشقانه با هیچ دختری نبود، اخیرا دروازه های قلب خود گشوده است.
تیلر در حال بازی در فیلم تازه خود Tracers در نیویورک، با همبازی کانادایی خود ماری اوجروپولاس در پیوندی عاشقانه است.
ایندو جدا از صحنه ها مرتب درحال رقص و آواز و بوسه هستند.

1363-89

رابرت پتین سن عشق تازه را رو کرد!

• شایع است با نوعی یکدندگی و لجاجت، رابرت پتین سن، اصرار دارد عشق تازه خود رایلی کیوف را به همه معرفی کند.
جالب اینکه رایلی قبلا دوست صمیمی کریستین استوارت بود، زمانی که خیانت کریستین رو شد و به رابطه با کارگردان Snow white اعتراف کرد، رایلی خودش را به رابرت رساند وسعی کرد او را تسکین دهد.
اینک با جدایی رابرت و کریستین، رابرت سخت به رایلی چسبیده است.

1363-90