1364-69

پدر و مادر مایلی سایروس
برای دومین بار آشتی کردند

• شایع است آشتی دوباره بیلی ری سایروس 51 ساله و تیش 46 ساله ، زیر سر مایلی سایروس است، چون او به پدرش هشدار داد که جدایی آنها خواهر کوچکش را به شدت آزرده است.
بیلی ری در سال 2010 تقاضای طلاق کرد و بعد از 136 روز، دوباره با هم آشتی کردند و بیلی گفت من دلم نمی خواست خانواده ام از هم بپاشد.تیش در سال 2013 تقاضای طلاق کرد. و مایلی دخترشان بشدت عکس العمل نشان داد.
بعد از 37 روز و حضور درجلسات تراپی، تیش تصمیم گرفته تقاضای طلاق را پس گرفته و زندگی را از نو آغاز کنند.

1364-61

عشق تازه ایوا، یک مقاطعه کار جوان است

• شایع است ایوا لانگریا ستاره معروف سینما و سریال Desperate Housewives  از عشق شانس ندارد.
ایوا که دو سال پیش شوهر بسکتبالیست اش به او خیانت کرد و پی کار خود رفت، با برادر پنه لوپه کروز رابطه برقرار کرد که دوام نداشت چون کروز هم بدنبال هیجانات جوانی بود.
ایوا اینک عاشق یک مقاطعه کار جوان ارنستوارگیولا 34 ساله شده است و از ترس اینکه او را از دست بدهد، شب وروز به او چسبیده است!

1364-62

تغییر زمان ازدواج از تابستان به زمستان

• شایع است جنیفرانیستن و جستین تروکس تاریخ ازدواج خود را از تابستان به زمستان تغییر دادند.
این تغییر ناگهانی همه اطرافیان را دچار شوک کرد،چون آنها حتی لیست مهمانان و امکانات و جا و مکان را هم تعیین کرده بودند و حالا حرف از ماه دسامبر میزنند!
بعضی از اطرافیان می گویند ایندو در طی دو سال گذشته برای سومین بار تاریخ ازدواج را به عقب انداخته اند و در این زمینه خود جنیفر دست دارد و گاه دچار تردید هایی میشوند.

1364-63

جای آشتی نیست

• شایع است در طی دو هفته گذشته دوستان مشترک سعی کردند به نوعی جورج کلونی و دوست دخترش استیسی کیبلر را دوباره بهم نزدیک کنند ولی جورج بکلی از معرکه گریخته است.
جورج همه مراحل معمولی زندگی با دوست دخترهای خود را با اسیتسی طی کرده و بقولی دیگر مرحله تازه ای وجود ندارد واو اینک یک مدل بیست و چند ساله را زیر سر دارد. ضمن اینکه استیسی با پیشنهاد بازی در 3 فیلم روبرو شده که تا این لحظه هیچکدام را نپسندیده و گفته حاضر به بازی در فیلمهای با بودجه کم نمیشود!

1364-65

روابط پنهانی تام کروز و جسیکا وایت

•  شایع است رابطه پنهانی تام کروز با جسیکا وایت سوپرمدل معروف، اینروزها برملا شده است.
تام یکسال بعد از جدایی از کتی هولمز، اینک با جسیکا 29 ساله در کلیسا، رستوران، در کنار دریا دیده شده ولی هنوز این رابطه را تائید نمی کند.
جسیکا قبلا با چهره معروفی چون شان پن، رایان فیلیپز، و آشر رابطه داشته است.

1364-66

1364-68