1365-62

نصیحت خواهرانه

  شایع است مگی جین هال، سرانجام برای برادرش جیک جیلن هال، یک دوست دختر خوب پیدا کرد.
جیک بعد از رابطه عاشقانه با ریزویترسپون و تیلر سویفت، مدتها می کوشید دور از صحنه عشق وعاشقی باشد، تا سرانجام خواهرش مدل جوان 24 ساله الیسا میلر را برایش کاندید کرد واینروزها مرتب در گوش الیسا میخواند که چگونه جیک را رام کند و به یک رابطه طولانی ببرد ضمن اینکه حالاحالا ها حرف ازدواج را نزند.

1365-58

آیا جنیفرانیستن حامله است؟

شایع است جنیفر انیستن حامله است، حتی تصاویری از او با شکم بالا آمده در نشریات چاپ شده است ولی هنوز خود جنیفر درا ین زمینه حرفی نزده است.
دوستان نزدیک ایندو می گویند مشغله فراوان هر دو در سینما و تلویزیون، سبب شده مراسم عروسی شان عقب بیفتد، ولی این عقب افتادن طولانی نیست، چون جنیفر بازی در دو فیلم را پایان داده و یک فیلم جدید را هم در دست دارد. جستین تروکس هم به بازی در یک فیلم تلویزیونی HBO در نقش یک خلبان مشغول است. واگر جنیفر براستی حامله بود، الان دنیا را خبر کرده بود.

1365-59

توافق مالی اشتون و دمی مور
اشتون و میلا را به ازدواج میرساند

شایع است اگر دمی مور در مورد تقسیم ثروت میان خود و شوهر سابق اش اشتون کاچر به توافق برسد و آخرین مذاکرات طلاق را امضا کند، اشتون بلافاصله با میلاکونیس ازدواج می کند!
دمی مور زمانی که به روابط پشت پرده اشتون با چند زن و دختر پی برد تصمیم به جدایی گرفت و اشتون هم بلافاصله با همبازی خود در سریال  The 70 showرابطه عاشقانه برقرار ساخت و در طی یکسال بیشتر نقاط دنیا را زیر پا گذاشتند و اینک آماده ازدواج و بچه دار شدن هستند ولی دمی خواستار 25میلیون دلار از اشتون شده تا طلاق را امضا کند.

1365-60

حضور در جشن  تولد، آشتی را بدنبال داشت

شایع است حضور دو عاشق نوجوان موزیک در یک جشن تولد در ملیبوی لس آنجلس، آشتی ایندو را بدنبال داشت. جستین بیبر 19 ساله ، هفته قبل وارد یک پارتی در ملیبو شد که ناگهان خود را با سلینا گومز 21 ساله روبرو دید. ایندو بعد از دو قهر وآشتی، بکلی از هم بریده بودند و سلینا در لحظه اول ورود جستین به شدت ناراحت شد، ولی وقتی ایندو به گوشه ای رفتند و یک ساعتی با هم گپ زدند، همه به چشم دیدند که بهم چسبیدند و  زمان خداحافظی دست در دست هم غیب شدند.

1365-61