1366-63

بدنبال مرگ کوری، لی هنوز در انزواست

• شایع است لی میشل هنوز با قلبی شکسته، از مرگ ناگهانی کوری مونتیت، از انزوا خارج نشده است.
لی وکوری که در سریال Glee با هم همبازی بودند بدنبال دلبستگی شدیدی، حتی تا پای اعلام نامزدی هم پیش رفتند تا کوری برای ترک اعتیاد بستری شد و در تمام لحظات نیز لی با او بود.
مرگ ناگهانی کوری چنان لی را شکست که حتی قادر به بازی در سریال هم نبود. تا هفته قبل که دوستان وهمبازی های او سعی کردند لی را از انزوا در آورند.

1366-64

مایلی با پدرش آشتی کرد

• شایع است مایلی سایروس بعد از ماهها با پدرش بیلی ری آشتی کرد.
مایلی بدنبال جدایی پدر و مادرش و اقدام به طلاق، بکلی از پدرش کناره گرفت واو را متهم کرد که سبب افسردگی شدید و انزوای مادرش شده است و از سویی با دایلیس کرومن رابطه پنهانی دارد بعد از چند ماه «بیلی ری» و تیش تصمیم گرفتند به تراپی بروند و بعد هم تقاضای طلاق را پس گرفتند و این اقدام سبب شد تا مایلی با پدرش آشتی کند.

1366-65

جنجال تازه خانواده کارداشیان

• شایع است کلوئه و لامار، بدلیل خیانت لامار، در لبه تیغ جدایی قرار دارند.
ابتدا نشریه استار ماجرای رابطه پنهانی لامار اودم بسکتبالیست معروف و جنیفر ریچاردسون 29 ساله را رو کرد، که یکسال از آن می گذشت. حتی آنها قرار و مدار بچه دار شدن هم گذاشته بودند بدنبال آن جنیفر مدعی شد که کلوئه مرتب او را تعقیب میکند، او را آزار میدهد، تهدید می کند از سویی خانواده کارداشیان این ماجرا را رد میکنند و میکوشند قضیه را بکلی بخوابانند.

1366-66

لیدی گاگا سربراه میشود

• شایع است خواننده یاغی  و در ضمن نوگرا، لیدی گاگا، در آستانه ازدواج با دوست پسرش تیلر کینی بازیگر جوان است.
لیدی گاگا علیرغم موفقیت های اخیرش تا امروز در عشق شانس زیادی نداشته ولی انگار تیلر بدجوری دل اورا برده و تا آنجا رفته که لیدی اعلام کرده درصدد ازدواج هستم و این مراسم را در ساده ترین شکل آن انجام میدهیم.

1366-67

بریتنی اسپیرز عاشق تر از همیشه!

• شایع است بریتنی اسپیرز خواننده جوان و پولساز، اینروزها براستی عاشق شده است آنهم عاشق یک جوان سر براه دیوید لاکی لوکادو!
بریتنی همیشه عاشق مردانی میشد که عجیب و غریب، معتاد، سرکش و غیر عادی بودند ولی بعد از یک زندگی آرام، نه عاشقانه با مدیر برنامه اش جیسن تراویک، این بار دیوید را برگزیده که جوانی سربراه وساعی است وتنها اعتیادش قهوه استارباکس است.

1366-68