1369-42

ایوا رابطه جنسی شبانه روزی می طلبد!

1369-36

• شایع است عطش سیری ناپذیر ایوا مندزبه رابطه جنسی، سبب شده رایان گازلین همیشه سر صحنه فیلم هایش خسته باشد!
ایندو که دو سال است رابطه عاشقانه دارند به گفته اطرافیان، خواست همیشگی ایوا برای رابطه جنسی گاه چند بار در شبانه روز، رایان را کلافه کرده ولی عشق شدیدش به ایوا او را هنوز سرپا نگهداشته درحالیکه سازندگان فیلم های تازه رایان به او هشدار داده اند که در بیشتر صحنه ها او خواب آلوده است!

جان مایر می خواهد باکتی پری
جلوی چشم همه به بستر برود

1369-37

• شایع است جان مایر خواننده معروف راک با خصوصیات ویژه ای که دارد؛ حتی گاه اصرار دارد با دوست دختر خواننده خود کتی پری جلوی چشم مردم عشقبازی کند.
بارها او را در استخر، سونا، هواپیما، مهمانی به آغوش کشیده و شروع به عشقبازی کرد، ولی کتی که زنی بسیار خجالتی و فرهنگ گراست که با این شیوه زندگی مخالف است و به خاطر همین میان شان دوباره تا حدی شکراب شده است.

امبرهارد در مورد جانی دپ سرگردان است

1369-38

• شایع است بعد از حدود یکسال رابطه عاشقانه میان جانی دپ وامبرهارد، ایندو هنوز به نقطه امیدبخشی در زندگی عاطفی خود نرسیده اند و درواقع امبر دچارنوعی سرگردانی و بلاتکلیفی شده است.
در اصل رابطه جانی وامبر قبل از طلاق همسرش ونسا پرادایز شروع شد،بعد حدود یکسال هم جانی این رابطه را پنهان ساخت و اخیرا هم مرتب به بهانه بازی در فیلم ورسیدگی به بچه ها، امبر را رها می کند و در ضمن بخاطر عدم فروش دلخواه آخرین فیلم اش Lone Rangerنیز عصبانی است و دوماهی است خنده به صورتش نیامده وهمین ها سبب شد بقول دوستان مشترکشان شاید یکروز جایی چشم باز کند و ببیند جا تر است و بچه نیست!

میراندا کر سوپرمدل معروف
نگران از اروپا به امریکا آمد

1369-39

• شایع است میرانا کرسوپرمدل بسیار جوان و زیبا و همسر اورلاندوبلوم بازیگر انگلیسی تبار، هفته قبل سراسیمه از پاریس به نیویورک آمد تا زندگی زناشویی اش را نجات بدهد.
اورلاندو که با عشق با میراندا ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شدند، اخیرا در نمایش رومئو ژولیت در برادوی با ستاره جوان و سکسی کاندولا رشاد روی صحنه میرود، بعد از پایان نمایش غیب شان میزند و همین سبب نگرانی همسر جوان اش شد و خود را به نیویورک رسانده و گفته تا پایان نمایش درکنار شوهرش میماند.

سرانجام فرزند مشترک کیم کارداشیان
و کانی وست چهره نشان داد

1369-40

• شایع است که برسر دستمزد بالایی برای چاپ عکس نوزاد دختر از کیم کارداشیان و کانی وست در نشریات، صحبت هایی بود ولی هفته قبل ایندو ترجیح دادند چهره این مهمان تازه نورت North را در شوی تلویزیونی کارداشیان نشان بدهند.
نورت برای اولین بار بعد از 2ماه واندی، در 23 اگوست در برنامه ظاهر شد درحالیکه کانی اعتراف کرد که مسئولیت پدری او را کاملا عوض کرده است.

1369-41