1370-76

عشق نیست دوستی ساده است!!

• شایع است سفرهای دونفری جورج کلونی وساندرا بولاک ، خبر از یک رابطه تازه میدهد درحالیکه سارا که با جورج برای حضور فستیوال فیلم ونیز به ایتالیا رفته و همه جا با او دیده میشود میگوید ما همدیگر را از 20 سال پیش می شناختیم، این رابطه عشق نیست، یک رابطه ساده است.
با توجه به اینکه هر دو مجردهستند و اخیرا فیلم GRAVITY  با حضور آنها آماده نمایش است و جلوی دوربین ها هم به نوعی بهم ور میروند، شما فکر نمی کنید خبرهایی است؟!

1370-71

مدل سکسی که توجه تام کروز را بخود جلب کرده

• شایع است بعداز یکسال و اندی، تام کروز همه توجه خود را برای سوپرمدل سکسی جسیکاوایت متمرکز کرده است.
یادتان باشد که قبلا جسیکا در یکی دو مصاحبه،تام کروز را سکسی ترین مرد معرفی کرد وهمین ها ناگهان توجه تام را جلب کرده و مطالعه خود را بروی جسیکا آغاز نمود.
جسیکا 29 ساله قبلا مدتی با شان پن رابطه داشت ولی تام به گذشته او کاری ندارد وحتی درصدد خرید خانه ای در لندن برآمدند  و در یکی دو محفل دوستانه نیز از جسیکا سخن گفته است.

1370-72

تاثیر ونفوذ اپرا، لیندسی را سربراه می کند

• شایع است سرانجام یک نفر پیدا شد، که لیندسی لوهان ستاره 27 ساله سرکش هالیوود، به حرفهایش گوش کند و قول بدهد به مسیر درست و سالم زندگی باز گردد.
نه تنها خود لیندسی، بلکه مادرش ودوستانش عقیده دارند اپرا وینفری آن شخص منحصر به فرد است چون در این مدت به لیندسی کمک کرده، او را باور داشته و اینک بعد از 3 سال جنگ با اعتیاد، بعد دادگاه و زندان و کلینیک روانی، خود لیندسی هم خسته است.
اپرا به لیندسی همه نصیحت ها وهشدارها را داده، چند کتاب مفید برای مطالعه بدستش سپرده و از او خواسته در هر موقعیتی به او زنگ بزند چون بقول اطرافیان، اگر لیندسی، اپرا را هم از دست بدهد دیگر امیدی به او نمیرود و به آخر خط رسیده است.
اپرا قبلا زندگی جنیفرانیستن و ریانا را هم نجات داده است.

1370-73

این عشق سرانجامی ندارد!

• شایع است عشق میان مایلی سایروس و لیام همسورت ، بعد از دو سال و اندی، سرانجامی نخواهد داشت وعاقبت به جدایی کامل منجر میشود.
دلایل زیادی برای این جدایی وجود دارد، از جمله رفتار وکردار و تبلیغات تازه مایلی سایروس و آخرین حضور او در صحنه در شب اهدای جوایزMTV، که عریان تر و سکسی تر از همیشه ظاهر شد و توجه همه سنین رابخودجلب کرد و بعد جدایی های کاری، مسئله های متفاوت، به آنجا رسیده که اگر همین روزها لیام اعلام جدایی کند، جای تعجب ندارد. ایندو سه بار از هم جدا شده و آشتی کرده اند، ولی سکوت لیام درماههای اخیر، خبر از تصمیم جدی میدهد. البته نباید فراموش کرد که مایلی عاشق لیام است ولی نمی تواند جلوی حرکات وجنجال های خودراهم بگیرد.

1370-74

جلوی فرار آماندا گرفته شد

• شایع است که چند بار، آماندا باینز سعی کرده از کلینیک روانی خود فرارکند، ولی بدلیل سکیوریتی پرقدرت و هشیار، این اقدامات با شکست روبرو شده است.
اماندا ستاره جوان سینما و تلویزیون که از کودکی بازیگری را شروع کرد، در طی دو سال اخیر با اقدامات و حرکات عجیب، فرار از صحنه تصادف، درگیری با پلیس و آتش زدن یک پیاده رو و مصرف دارو وتوهین به چهره های معروف بروی فیس بوک، سرانجام باکمک  پلیس در یک مرکز روانی بستری شد و به سفارش قاضی، تا به سلامت کامل نرسد مرخص نخواهد شد و همین سبب شده اماندا چند بار اقدام به فرار کند.

1370-75