1371-48

آیا خیانت سبب جدایی کلینت ازهمسرش شد؟

• شایع است در پشت پرده جدایی کلینت ایستوود 83 ساله وهمسرش دینا، یک خیانت خوابیده بود!
می گویند اوایل سال 2013 «اریکا» به کلینت خبر دادکه دینا 48 ساله با شوهر 50ساله او که قبلا در دبیرستان دوست دختر و پسر بودند، در پشت پرده رابطه دارند و بدنبال آن بود که کلینت هم با اریکا رابطه برقرار کرد و یک خیانت دوطرفه اتفاق افتاد و منجر به طلاق شد.

1371-49

سایمون کاول بچه نمی خواست

• شایع است علیرغم رابطه بسیار گرم اینروزهای سایمون و لورن، درواقع سایمون کاول نمیخواست به همین زودیها پدر شود.
رابطه سایمون با حداقل 6 زن زیبا از جمله مژگان حسینی «افغانی الاصل» هیچگاه به حاملگی نرسید ولی رابطه کوتاه مدت سایمون و لورن سیلورن که هنوز همسر بهترین دوستش بود، جنجالی بپاکرد و دیگر فرصت کورتاژ و پنهان کردن نیافت.
اینروزها سایمون دیگر جای حاشا نگذاشته و همه جا با لورن دست در دست و لب بر لب دیده میشود و میگوید بی صبرانه در انتظار تولد پسرم هستم!

1371-50

جاپای رابرت و کریستین در Twilight

• شایع است دو نوستاره جوان سینما لیلی کالینز و جمی کمپل بوئر می کوشند تا جای رابرت تین سن و کریستین استوارت را در سینما بگیرند.
بدنبال پایان سری فیلم های Twilight و جدایی رابرت و کریستین، یک سری فیلم تازه با مشخصات نزدیک به آن سری بنام  The Mortal Instruments  روی پرده آمده که لیلی و جمی بازی میکنند و فیلم هم مورد استقبال قرار گرفته و درست مثل رابرت و کریستین، لیلی و جمی هم درخارج از پرده سینما، عاشق و معشوق هستند!

1371-51

عشق نیست ، یک دوستی ساده است!

• شایع است از دو هفته قبل که جورج کلونی وساندرا بولاک با فیلم جدید خود Gravity به فستیوال ونیز رفتند، تا امروز مرتب با هم هستند و می گویند این رابطه ساده و دوستانه است.
جورج که همیشه دوست دخترهای خود را به ویلای خود در لیک کومو در ایتالیا می برد، این بار ساندرا هم به همان ویلا برده و دو سه روزی با هم بودند و سعی کردند به دوستان وخبرنگاران بقبولانند که این یک رابطه عاشقانه نیست، یک دوستی ساده زیر سقف ویلای خاطره انگیز جورج است، همین و بس!! البته پسرخوانده ساندرا و دو سه تا از دوستان جورج هم در این دیدارها حضور داشتند!

1371-52

کلوئه بدنبال جدایی موقت، شب و روز می گرید

•  شایع است که کلوئه کارداشیان، اینروزها بدنبال اختلاف و جدایی موقت از شوهرش لامار اودام عضو سابق NBA، شب وروز گریه می کند.
درحالیکه بعضی نشریات جنجالی تصاویری از معشوقه های پنهان لامار منتشر کرده اند، از سویی او بدلیل آشفتگی فکری، بدلیل رانندگی درحال مستی دستگیر شده و باید در دادگاه حاضر شود، لامار حاضربه بازگشت به خانه کلوئه نیست و شبها تا صبح در بارهای شبانه سر میکند و درواقع راه جدایی را هموار میکند.

1371-53