1373-45

چرا مایلی سایروس عصبانی است؟

1373-40

•شایع است مایلی سایروس بعد از جدایی از لیام همسورت، هفته قبل باوجود سرگرم بودن با برنامه های هنری و کنسرتهایش، شدیدا عصبی بنظر می آمد.
دوستان نزدیک مایلی میگویند ایندو بعد از 4 سال روابط عاشقانه و یک دوره نامزدی، خیلی راحت از هم جدا شدند و هرکدام براه خود رفتند، ولی وقتی چند روز بعد لیام با خواننده جوان اسپانیش ایزا گونزانو را جلوی دوربین ها بوسید، مایلی بشدت عصبانی شد، او فکر می کرد هنوز راه بازگشتی وجود دارد واینک اوبرای پرکردن زندگی خود، بدنبال یک عشق میگردد، در عین حال بسیارغمگین وعصبی است.

لیندسی لوهان با عشق تازه آرام گرفت

1373-41

• شایع است ورود یک عشق تازه در زندگی لیندسی لوهان 27 ساله، ستاره سرکش هالیوود، او را اینک آرام کرده است.
عشق تازه لیندسی، بازیکن سابق NFL مت نوردگرن 31 ساله است که با همه فامیل لیندسی دوستی دیرینه دارد، اینک آمده تا زن سرکش را رام کند!

درک هاگ هم عاشق شد!

1373-42

• شایع است درک هاگ چهره معروف شوی محبوب Dancing With The Stars سرانجام اعلام داشت عاشق شده و محبوبش نینا دوبرو است که از سوی خانواده نینا این رابطه مورد تائید قرار گرفته و جولیان هاک ستاره 25 ساله سینما نیز نینا را مورد تائید قرار داد.

رابرت پتین سن عاشق دختر شان پن شده!

1373-43

• شایع است رابرت پتین سن همبازی و عاشق کریستین استوارت، اینک عاشق دیلان پن 22 ساله دختر شان پن و رابین رایت شده است.
رابرت که بدنبال برملا شدن خیانت کریستین استوارت، ابتدا موقت از او جدا شد، بعد رسما خود را کنار کشید، خیلی زود به عشق تازه ای آویخت که کمترکسی او را می شناخت ولی بعد خبر آمد که عشق تازه دختر شان پن است که زیاد از این رابطه خوشحال نیست.

دیپلم دبیرستان در 42 سالگی

1373-44

• شایع است مارک والبرگ بازیگر فیلم های اکشن، همیشه سعی داشته مسئله میزان تحصیلات خود را از همه پنهان کند، ولی هفته قبل دوست نزدیکش پرده از این ماجرا برداشت.
هفته قبل مارک در سن 42 سالگی دیپلم دبیرستان خود را از بوستن دریافت داشت وخود اعلام کرد که من مدرسه را نیمه کاره گذاشته بودم، از یکسال پیش دوباره به مدرسه رفتم واینک دیپلم گرفتم و میخواهم همچنان تحصیلاتم را ادامه بدهم و در رشته فیلمسازی در کالیفرنیا ثبت نام کنم.