1374-52

بوسه عاشقانه
 یا بوسه همکارانه؟

1374-47

• شایع است بوسه داغ جستین تیمبرلیک و ستاره زیبا و سکسی برزیلی تالیا آیالا سبب جنجالی شد وحتی جسیکابیل را نگران ساخته است.
جستین تیمبرلیک برای حضور در فستیوال بزرگ راک در ریودوژانیرو رفته بود که با تالیا روبرو شد و در یک لحظه ایندو چنان بهم چسبیدند و همدیگر را بوسیدند که همه مات و مبهوت ماندند و جالب اینکه جستین اعلام کرد که این بوسه، بوسه همکارانه بوده، چون تالیا شوهر دارد! خودتان حدس بزنید چه خبر است؟

60 هزار دلار خرج داشت

1374-48

• شایع است مایلا سینانا، 26 ساله، چهره جوان سینما و تلویزیون وفشن، در طی یکسال 60 هزار دلار هزینه گذاشته تا به شکل و شمایل کیم کارداشیان برسد.
مایلا سینه، شکم، باسن، صورت، لب و خلاصه بخش مهمی از اندام خود را به دست جراحان سپرده تا امروز شباهت خاص به کیم کارداشیان پیدا کرده است.

رفتار شان خیلی صمیمانه تر از این حرفها بود!

1374-49

• شایع است دیدار اخیر شان پن و مدانا، همه را دچار حیرت کرد چون ایندو چنان عاشقانه همدیگر را بغل کرده و بوسیدند و در گوش هم نجوا کردند، که همه باورشان شد پشت پرده خبرهایی است.
مدانا وشان حدود 30 سال پیش زن وشوهر بودند از آن زن وشوهرهای عاشق و جنجالی که سرانجام با هیاهو از هم جدا شدند و در تمام سالهای گذشته اینگونه باهم روبرو نشدند ولی این دیدار، هر دو را ذوق زده کرده و قرارومدارهای بعدی را هم گذاشتند.

بازی در نقش بیمار ایدزی چه برسر متیوآورد

1374-51

• شایع است از روزی که متیو مک کاناهی، در فیلمDallas Buyers Club در نقش یک بیمار مبتلا به HIV ظاهرشد بکلی زندگیش دگرگون گردید.
متیو برای ایفای این نقش 40 پاوند وزن کم کرد، یعنی از 180 پاوند در طی 3ماه خود را به 147 بعد کمتر رساند. همین بکلی سیستم بدنی او را بهم ریخت، چون اصولا او اضافه وزن نداشت وبقولی سوختن ماهیچه هایش، او را اینک دچار دردسر بزرگی ساخته و هر چه می کوشد به وزن و انرژی گذشته باز گردد موفق نمی شود.
متیو در آخرین فیلم خودWolf of wall Street همان تکیدگی ها را دارد وهمسرش کامیلا بیش از حد نگران است.