Untitled-29

اماندا از اندرو درباره جستین پرسید!

Untitled-30

• شایع است رابطه عاشقانه اماندا سیفراید با جستین لانگ، اینروزها خیلی داغ شده و لحظه ای از هم جدا نمی شوند.
اماندا قبل از پیوستن به جستین، به سراغ دوست دختر سابق او اندرو باریمور رفت ووقتی به همه خصوصیات اخلاقی او پی برد، با خیال راحت رابطه خود را ادامه داد.
دراین میان دوستان نزدیک جستین عقیده دارند اماندا اهل عشق و عاشقی طولانی و ازدواج  نیست وخیلی زود جستین را پشت سر می گذارد.

اوئن ویلسون پا در جای پای سایمون!

Untitled-31

• شایع است اوئن ویلسون بازیگر معروف سینما، اینروزها برای دومین بار پدر میشود، ولی مادر فرزندش، مربی خصوصی اوست، که هنوز شوهر دارد!
اوئن قبلا از دوست دخترخود جید دوئل صاحب پسری شده که اینک 2 ساله است و وقتی فهمید کارولین لیندکوئیست مربی ورزش اش 5ماهه حامله است شوکه شد و چون کارولین هنوز شوهر دارد، خودبخود همان ماجرای سایمون کاول تکرار شده است.
اوئن احتمالا با کارولین ازدواج می کند.

روابط مادر کیم کارداشیان با نامزد سابق بریتنی

Untitled-32

• شایع است کریس مادر کیم کارداشیان عاشق جیسن تراویک نامزد سابق بریتنی اسپیرز شده است.
کریس کارداشیان هنوز شوهر دارد و ظاهرا می گوید او را دوست دارد، ولی در طی هفته گذشته، او با جیسن تراویک همه جا رفت، از کلاب ، بار خصوصی، خرید، هتل و خلاصه سنگ تمام گذاشت و در ضمن انگشتری ازدواج خود را هم در آورد تا احساس گناه نکند!
تعجب نکنید در این فضای هنری هالیوودی  انتظاری جز این نمیرود.

آدم لوین در آستانه ازدواج

Untitled-33

• شایع است آدم لوین خواننده گروه Maroons 5 و داور شوی Voice اینروزها بدجوری عاشق شده است.
ادم از روزی که مدل ویکتوریا سیکرت: بهاتی پرینسلو 24 ساله ساله را دیدار کرد طاقت از دست داد، بلافاصله او را نامزد کرد و اینک آماده میشود تا با او وصلت کند.
ادم پیشاپیش 200 مهمان دعوت کرده و بهاتی نیز خانواده اش را از نامی بیا فرا خوانده است.

مرد تازه زندگی مایلی سایروس

Untitled-34

• شایع است سیل دیدگاههای موافق و مخالف به سوی مایلی سیروس سرازیر است گروهی از جمله خواننده معروف 46 ساله سینید اوکانربروی سایت مایلی را متهم کرد جامعه موزیک را به سوی بدکاره گی می برد و گروهی چون جستین تیمبرلیک و بریتنی اسپیرز او را تائید و حمایت کردند.
از سویی مایلی با تئوونر 26 ساله عکاس معروف رابطه نزدیکی برقرار کرده که هنوز جدی گرفته نشده است.