1376-41

بدون این ادا واطوار ولباس تمام میشود!

1376-34

• شایع است که لیدی گاگا، اگر از لباسهای عجیب و آرایش و میکاپ دور از معمول دست بکشد خیلی زود برای مردم تکراری میشود.
لیدی گاگا البته صدای خوبی دارد ، ولی بیشترین توجه را در طی سالهای اخیر از نوع عجیب آرایش ولباسهای خود گرفته وخصوصا نسل جوان اورا در این هیئت دوست دارد. جالب اینکه چند بار که لیدی گاگا با آرایش معمولی وارد جمع شد، کمتر کسی او را شناخت و مدیر برنامه هایش توصیه کرد همچنان به این ادا واطوارها ولباس های آرایش عجیب ادامه بدهدکه البته لیدی گاگا هم خسته شده، چون هرچه لباس عجیب و غریب بوده پوشیده و با هر نوع کلاه نمایشی  وآرایش دیوانه وار ظاهر شده است.

آیا جوی جوناس معتاد است؟

1376-35

• شایع است یکی از دلایل جدایی برادران جوناس، اعتیاد جوی جوناس بوده است می گویند سه برادرجوناس، برنامه های خود را چنان تنظیم کرده بودند که تورجهانی آنها، هنوز 19 اجرای بزرگ در پیش داشت، ولی نامرتب بودن ورفتار غیر عادی جوی سبب شد تا برادر بزرگتر اعتراض کند ولی جوی که با دوست دختر خود بلاندا روزها وشبهای عاشقانه ای را پشت سر می گذارد از قید دهها میلیون دلار گذشت و بهانه ای برای جدایی تیم سه نفره شان شد.

پایان خط عشق 2ساله

1376-36

• شایع است رابطه عاشقانه 2ساله جنیفرلوپز و کاسپراسمارت به نقطه پایانی خود رسیده است اطرافیان می گویند انتقال تراک گرانقیمت داج رام، که هدیه جنیفر به کاسپر بود، به بیرون خانه جنیفر خبر از پایان این رابطه میدهد.
ایندو از اول ماه سپتامبر هیچ جا با هم دیده نشده اند و در اصل این جنیفر44ساله است که کاسپر 26 ساله را از زندگی خود بیرون رانده است. البته اختلافات آنها از ماهها قبل آغاز شد که کاسپر در چند کلاب دیده شد که با دخترهای سکسی رقصنده، می رقصید!

زک افران به دوست دختر سابق خود پیوست

1376-37

•شایع است زک افران بازیگر 26 ساله سینما، که اخیرا مرکز ترک اعتیاد را پشت سر گذاشته و کاملا رها از هر نوع اعتیاد شده، درواقع نیاز به یک پناهگاه مطمئنی داشت که هیچکس جزدوست دختر سابقش «لیلی کالینز» نبود.
ایندو یک سال قبل از هم جدا شدند، لیلی با جمی کمپل بوئر همبازی خود درCity Of Bones رابطه برقرار کرد و چندی پیش ناگهان از او جدا شد و اطرافیان می گویند او چون فرشته نجات به سراغ زک آمد تا پناه او باشد!

مژگان حسینی در درجه اول ازدواج با سایمون بود

1376-38

• شایع است اگر ماجرای حامله شدن لورن سیلورمن پیش نمی آمد، سایمون کاول عاقبت با مژگان حسینی ازدواج می کرد.
از روزی که سایمون با مژگان حسینی (افغانی الاصل) میکاپ آرتیست تلویزیونی آشنا شد، تقریبا دور همه دوست دخترهای سابق خود را خط کشید و مژگان را نامزد کرد و با وجود دو سه اختلاف نظر ولی هیچگاه از او جدا نشد و اطرافیان او می گویند سایمون همه تدارکات ازدواج با مژگان را فراهم ساخته بود اما حامله شدن لورن همه نقشه ها را بهم ریخت.

شوهرگوئنت: همسرم در پشت درهای بسته دیوانه کننده است!

1376-39

• شایع است کریس مارتین راکر معروف،همسرش کوئنت پالترو را داغ ترین زن عالم می داند.
کریس برای اولین بار جسورانه و بدون پروا، درباره اتاق خواب خود با گوئنت پالترو توضیح داده و حتی به جزئیات پرداخته و گفته که وقتی شما «گوئنت را بیرون از اتاق خواب می بینید خیلی با وقار و گاه جدی است،ولی وقتی پا به اتاق خواب می گذارد به یک آتش مبدل میشود و مرد زندگی خود را می سوزاند!

باور و ایمان بهم، راز زندگی طولانی

1376-40

• شایع است با وجود چند حادثه جنجالی در زندگی «راب لو» بازیگر با سابقه و همسرش شریل برکوف، ایندو خواسته اند بخاطر باور وایمان زندگی زناشویی 22ساله خود راحفظ کنند.
راب لو میگوید چند بار من مورد اتهام قرارگرفتم، درگیر شکایت شدم، اسکاندال هایی برپا شد، ولی شریل همیشه مرا باور داشت همیشه پشت من ایستاده بود و همیشه از من دفاع می کرد .همیشه نیز صداقت عشق من ثابت شد.