1379-34

چرا اریک با جسیکا ازدواج نمی کند؟

1379-30

• شایع است جسیکا سمپسون خواننده و ستاره معروف درعشق وازدواج بدشانس است و تا امروز سه بارتا پای ازدواج رفته وناکام برگشته است.
جسیکا 3 سال پیش با اریک جانسون نامزد شد، در طی 2سال ونیم گذشته صاحب دو فرزند شد ولی اریک که یکی دوبار تمایل خود را برای ازدواج اعلام داشت،هنوز زیر بار ازدواج نمی رود.
بعضی می گویند جسیکا در پشت پرده چهره آرام خود، یک چهره عصبی و پرخاشگر دارد و همین سبب میشود که مردهای زندگیش از وصلت رسمی فرار کنند و بعضی میگویند جسیکا اعتمادبه نفس کافی ندارد و همین سبب میشود مردان زندگیش با او بازی کنند!

آماندا هنوز بهبود نیافته!

1379-31

• شایع است با وجود اینکه آماندا باینز مدتی در یک کلینیک ویژه بستری بود و بعد به یک مرکز ویژه روان درمانی انتقال یافت، هنوز به آرامش نرسیده است.
آماندا که حاضر نبود با پدر و مادر خود روبرو شود، بعد از درمانهای اخیر، اجازه داد آنها به عیادتش بروند، کسی نمیداند چه بین آنها گذشت، ولی پدر و مادر گریان بیرون آمدند و حاضر به گفتگوبا هیچ خبرنگاری نشدند.

عمل جراحی چه بروز لارا فلین آورد؟!

1379-32

• شایع است عمل های جراحی پلاستیک بروی صورت و بدن ستاره زیبا و خوش اندام سینما لارا فلین بویل چنان کرده که او را به افسردگی و انزوای شدید واداشته است.
ستاره 43 ساله سریال ها و فیلم هایی چون Practice و Twin Peaks اینک حتی قادر نیست نشانه هائی از زیبائی قبل خود را در آینه ببیند.
 لارا از سال 2003 عمل های جراحی را آغاز کرده و بمرور برشدت آنها افزود واینروزها کمتر کسی اورا می شناسد، چون چهره امروز او هیچ نشانه از زیبایی های گذشته را ندارد.

شوهر سابق پالینا می گویداو مادر خوبی نیست!

1379-33

• شایع است اینروزها شوهر سابق «پالینا روبیو» داور شوی معروف X Factor او را در همه رسانه های اسپانیش زبان،متهم می کند که او نه تنها مادر خوبی نیست، بلکه حتی به پسر 3ساله خود، هیچ شوقی نشان نمیدهد و پسرشان هر روز بیشتر افسرده و تنها میشود.
پالینا در سال 2011 از شوهرش نیکلاس جدا شد و قرار بود هر دو سرپرستی پسرشان را داشته باشند. ولی بعد پالینا بدلیل مشغله فراوان از پسرش بدور افتاد و مسلما این مصاحبه ها به چهره محبوب او دراین شو لطمه میزند.