1380-35

جمزگاندولفینی مرگ خود را پیش بینی کرده بود

1380-36

 

• شایع است جمزگاندولفینی بازیگر توانای سریال سوپرانو، در آخرین ماه های زندگی خود، زمان بازی در فیلم Enough Said مرگ خود را پیش بینی کرده بود.
گاندوفلینی که هنگام حضور در فستیوال ونیز در ایتالیا سکته کرده وجان سپرد سر فیلمبرداری آخرین فیلم خود به جولیا لوئیزدریفوس گفته بود، من خوب میدانم که عمرم کوتاه است.
گاندولفینی 51ساله مرتب می گفته من وقت زیادی ندارم، دلم میخواهد به پسرم و دوستان و اطرافیانم خدمت کنم و بهمین جهت او در وصیت نامه خود، حتی به دوستان نزدیک و دور خود مبالغی بخشیده بود.

دیوید ارکوئت: من هنوز در بورس هستم!

1380-28

• دیوید ارکوئت 42ساله، شوهر سابق کورتنی کاکس (ستاره سریال Friends) برای اثبات  مردانگی و جذابیت خود، اینروزها درانتظار فرزندی از دوست دخترخود کریستین مک لارتی 32 ساله است.
دیوید به گفته دوستان می خواهد بگوید من هنوز در بورس هستم، هنوز خواستاران فراوان دارم یک گزارشگر تلویزیونی عاشق من است و از من حامله شده و هیچ کم و کسری از دوران زندگی با کورتنی ندارم!

کتی پری انتظار دارد جان مایر از او تقاضای ازدواج کند

1380-30

• شایع است از ماه جولای سال 2012 تا امروز، کتی پری انتظار می کشد، تا یکروز جان مایر در برابر او زانو بزند،انگشتری ازدواج را بدستش کند و رسما با او وصلت نماید.
ایندو در نیمه سال 2012 بهم دل بستند وبجز یک دوره 2ماهه جدایی موفق، همه این مدت را با هم بوده و حتی در سفرهای کاری هم از یکدیگر جدا نمی شوند.
اخیرا کتی ظاهرا یک انگشتری ازدواج بدست کرده که خود می گوید حلقه ازدواج نیست، ولی دوستان نزدیکش می گویند او خواسته با این کار، جان را بخود آورد.

این جدایی چه مفهومی دارد؟

1380-31

• شایع است جدا ماندن دو عاشق و دو نامزد طلایی هالیوود، جنیفرانیستن و جستین تروکس سبب شد تا اظهارنظرهای متفاوتی به گوش برسد، در ضمن تصاویری از جستین درحال بوسیدن زن موطلایی در نشریات چاپ شده است ایندو قرار بود چند ماه قبل رسما ازدواج کنند و همه تدارک آنرا هم دیدند، ولی درآخرین روزها، آنرا کنسل کرده و به بعد موکول نمودند.
اینک بعد از ماهها، جنیفر در لس آنجلس ونیویورک به بازی در  فیلم تازه خود Horrible    Bosses-2   مشغول است و جستین هم به بازی در سریال Leftover .
ایندو در ماه گذشته فقط  یک بار همدیگر را دیده اند و همه می پرسند این جدایی ها چه مفهومی دارد؟ آیا مایل به حفظ این رابطه است؟

خبرهایی هست؟!

1380-32

• شایع است از سال 2004 که پیرس برازنان با سلماهایک در فیلم After The Sunset همبازی شده و کلی صحنه های عاشقانه را بازی می کردند تا همین هفته قبل، هر دو در انتظار دیدار هم بودند. هفته قبل ایندو در فیلم تازه  How To Make Love Like An English Man  همبازی شدند وعجیب اینکه دور از چشم فرانسوا هنری پینالت همسر سلما به هر بهانه ای همدیگر را می بوسند واز دوربین های خارج از صحنه هم باکی ندارند!

عاشقان با تجربه!

1380-33

• شایع است رابطه عاشقانه راسل برند و جمیماخان، یک تجربه تازه برای این دو چهره معروف است که از گذشته تجربه های تلخی دارند.
جمیماخان (کان) بعد از جدایی از عمران خان که مدتی با هیوگرانت رابطه عاشقانه داشت خیلی رازآلود از هم جدا شدند و هرکدام به انزوا رفتند، اینک بعد از چند سال از لاک خود بیرون آمده باکمدین روز راسل برند که بعد از جدایی ازکتی پری، حالت عصبی داشت پیوسته است و برای اولین بار در نیویورک جلوی دوربینها ظاهر شدند.

رقابت در عریانی!! و اعتراض سازمان های زنان

1380-29

• شایع است لیدی گاگا و اخیرا مایلی سایروس، استاندارد عریان شدن روی صحنه و جلوی دوربین را بکلی در هم ریخته اند و همین سبب رقابت هایی میان خوانندگان زن شده است بطوری که سازمان های زنان در امریکا و اروپا لب به اعتراض گشودند و عقیده دارند این خوانندگان ارزش و اعتبار زن را پائین آورده اند!
در همین رابطه «ریانا» چند رکورد تازه برجای گذاشته، باکمترین لباس شنا و همچنین در چند صحنه ویدیوئی، کاملا عریان شده و صاحبنظران هنری می گویند بعد از این مرحله، خوانندگان زن به کجا میروند؟