1381-63

آیا این آقا، مرد آخر زندگی ایواست؟!

1381-62

• شایع است «ایوالانگریا» بعداز جدایی از همسر گیتاریست خود، دچار نوعی سرگردانی بود، چون خیانت همسرش اورا کاملا گیج کرده بود. ولی اخیرا مردی پا به زندگی او گذاشته، که از هر جهت ایده ال است.
ایوا لانگریا که با سریال The Desperate Housewives به شهرت وثروت فراوان رسید،بعد از طلاق یکسال با انریکو برادر پنه لوپه کروز بود، بعد با ارنستو ارگولا رابطه عاشقانه برقرار ساخت، ناگهان یک ماه دوباره با انریکو آفتابی شد تا سرانجام حوزه پپی (انتونیو باستون) صاحب بزرگترین شبکه تلویزیونی لاتین وارد زندگی او شد،آنتونیو بشدت عاشق ایوا است و جلوی همه دوربین ها او راغرق بوسه می کند و انگشتری نامزدی را هم خریده است.

پسرآرنولد حق اش را می خواهد!

1381-58

• شایع است جوزف بینا 16ساله، پسر آرنولد شوارزنیگر از مستخدم سابق شان به اصرار مادرش پا به میدان گذاشته و حق خود را می طلبد.
آرنولد که به گفته خودش براثر اتفاق و در یک شب بی خبری، مستخدم قدیمی شان را حامله کرده و بعد در زمان حاملگی او را از خانه خود دورساخته و درتمام سالها، همه هزینه های زندگی شان را پرداخته، یکسال قبل با فشار میلارد، این راز را برملا ساخت وهمین سبب طلاق همسرش شد.
اینروزها به گفته اطرافیان، میلارد و جوزف جلوی دوربین ها ظاهر میشوند و اصرار دارند موجودیت خود را ثابت کرده و ارنولد را به توجه بیشتر وادارند.

اگر حامله نشوم، میروم پی کارم!

1381-59

• شایع است ستاره جوان ونسا هجنس، به دوست پسر خود آستین باتلر هشدار داده که در مورد بچه دارشدن طی 6ماه تصمیم بگیرد.
ونسا 24ساله آستین 22ساله بعد از 2 سال رابطه عاشقانه، اینک در یک بن بست بزرگ رسیده اند چون ونسا براستی عاشق مادرشدن است و آستین هیچ علاقه ای ندارد، ونسا که در زمان رابطه با زک افرن هم چنین آرزویی داشت ولی ناکام ماند، حالا به استین التیماتوم 6ماهه داده وگرنه میرود دنبال کارش.

زو کراویتز سرگردان میان دو عشق

1381-60

• شایع است زوکراویتز ستاره جوان، میان دو دوست پسر سابق خود سرگردان مانده و قدرت تصمیم گیری ندارد!
البته شما تعجب نکنید، این رسم هالیوود است، ولی نگاهی به دو چهره معروف مرد، می بینیم که واقعا در هالیوود ستاره زیبا وجوان مگر قحط است که ایندو چشم انتظارند تا «زو» یکی را برگزیند آنهم دو چهره روز مایکل فسبندر 36 ساله و پن بجلی 27 ساله !
«زو» و مایکل در سال 2011 با هم رابطه عاشقانه داشتند و بعد از دو سال، ماه گذشته بهم پیوستند ضمن اینکه زو با پن هم در این فاصله رابطه داشت و ماه جون از او جدا شد، ولی اخیرا پیدایش شده! می گویند «پن» به زو فشار می آوردکه تصمیم بگیرد،ولی اطرافیان می گویند زو انگار توجه بیشتری به مایکل دارد!
خدا عاقبت این جمع را به خیر کند که کاری بجز عاشق شدن و فارغ شدن ندارند.

عشق تازه مل گیبسون یک زن زیبای اسرائیلی است

1381-61

• شایع است بعد از آن جنجال های سال 2006، که مل گیبسون متهم به توهین به یهودیان شد، اینک با یک مدل زیبای اسرائیلی سارای گیواتی 31 ساله، رابطه عاشقانه برقرار ساخته است.
«مل گیبسون» که به اتهام رانندگی درحال مستی دستگیر شد، به گفته افسر مربوطه، به یهودیان توهین کرد،ولی خود گیبسون این اتهام را نپذیرفت ولی در نهایت در سینما با بن بست هایی روبرو شد وحتی فیلم جدیدش را پخش کننده ها رد کردند و مستقیما به ویدیو و دی وی دی مبدل شد بعد هم ماجرای همسر اسرائیلی اش پیش آمد.
مل اینک خود را کاملا ترمیم کرده، اخیرا بازی در فیلم Expendables -3 را پایان داده،که درجریان فیلمبرداری همه جا با سارای اسرائیلی دیده میشود و سارای او را مردی خوش مشرب و مهربان و با احساس معرفی کرده است.