1382-87

مدانا برادرش را یکبار اخراج کرد، دوباره بکار گرفت

1382-88

• شایع است مدانا اصولا اعضای خانواده خود را از مردم طی سالها پنهان کرده است و تا امروز کمتر کسی چهره پدر ومادر، برادر و یاخواهر او را دیده است.
«مدانا» طی سالها برادرش کریستوفرسیکونی را بعنوان آسیستان شخصی خود و طراح داخلی و مسئول آرتیست های مختلف شوهای خود برگزیده بود وحقوق بالایی هم به او میداد تا یکبار کریستوفر در کتابی نوشت که خواهرم مدانا زنی است بیشتر بدنبال سکس و موادمخدراست او حتی به شوهرش گای ریچی خیانت کرده و با الکس رودزیگر رابطه برقرارکرده بود.
همین سبب شد تا مدانا او را اخراج کند، ولی اخیرا وقتی شنید لیدی گاگا درصدد استخدام او برآمده دوباره او را بکار دعوت کرد.

قهر طولانی کریستین بیل با مادر و خواهرش

1382-89

• شایع است برسر یک اقدام مادر کریستین بیل، این بازیگر معروف با مادر و خواهرش بکلی قهر کرد و دور آنها را خط کشید.
در سال 2008 وقتی که کریستین برای افتتاحیه فیلم خود به لندن رفته بود، بخاطر اینکه مادرش تلفن را بروی همسر کریستین قطع کرد، میان شان شکرآب شده بعد هم بکلی رابطه مادر و پسر بهم خورد و تیره شد.
خیلی ها سعی کردند آنها را آشتی دهند ولی خود کریستین زیر بار نرفت.

خواهری که هوای برادرش را ندارد

1382-90

• شایع است جولیا رابرتز و اریک رابرتز، خواهر و برادر بازیگر با هم به سینما راه یافته و هر دو خوب پیش میرفتند، ولی اریک با اشتباهاتی در گرایش نقش ها، از خواهرش عقب ماند.
دوستان نزدیک می گویند ایندو ابتدا با هم خیلی صمیمی بودند، ولی جولیا خیلی از اخلاقیات برادرش را دوست نداشت وسرانجام از هم جدا شده و هرکدام براه خود رفتند، جولیا اوج گرفت و اریک بمرور از آن موقعیت خوب فرو افتاد درحالیکه نیاز به یاری خواهرش داشت،که گویا اصلا میلی به کمک ندارد.

هواکین فونیکس هم بدنبال جوان تر ها رفت

1382-91

• شایع است بدنبال بیش از 18 بازیگر سینما و تلویزیون و 12 خواننده معروف که بدنبال معشوقه ها و یا همسران جوان حداقل نصف سن خود رفتند، هواکین که همین روزها 40ساله میشود، به یک دی جی 20 ساله بنام الی تیلر دل بسته است.
«الی» از 16سالگی در نیویورک با کارت شناسایی قلابی که 19 ساله نشان می داد درکلوب ها دی جی بود وهمانجا با هواکین آشنا شد و اینروزها عشق شان داغ است.