1384-48

آیا کاندولا سبب جدایی اورلاندوبلوم شد؟!

1384-49

•شایع است جدایی ناگهانی اورلاندو بلوم از «کری» همسرش، زیر سر کاندولا راشاد است.
ابتدا بدانید که کاندولا دختر زیبای ستاره با سابقه تلویزیونی فلیشیا راشد (همسر بیل کازبی در سریال تلویزیونی اش بود) و خود روزگاری از ستارگان زیبای تلویزیونی وسینما بود.
از روزی که کاندولا با اورلاندو بروی صحنه برادوی درنمایش رومئو و ژولیت همبازی شد، همه گفتند آنها بروی صحنه براستی عاشقانه همدیگر را می بوسیدند و به آغوش میکشیدند.
کاندولا که در ضمن اینروزها اولین آلبوم پیانوی خود را به بازار می دهد میگوید من از نوجوانی عاشق فیلم های Lord Of Rings و اورلاندوبلوم بودم. وقتی هم با او در تاتر همبازی شدم خیلی زود بهم اخت شدیم، ولی برخلاف شایعات، من دوست پسر دارم وکاری به زندگی اورلاندو ندارم!!

معنای این رابطه چیست؟!

1384-50

• شایع است دو نوجوان عاشق بسیارمعروف:هاری استایلز 19 ساله خواننده محبوب و کندال جنر 18 ساله خواهرناتنی کیم کارداشیان، اینروزها شب و روز را با هم میگذرانند ولی هر دو میگویند ما فقط دوستان ساده ای هستیم.
خوب توجه کنید ایندو که به پنبه و آتش شباهت دارند، در طی یک هفته مرتب شبها در رستوران های گران لس آنجلس مشروب نوشیدند و رقصیدند، بعد هم شب هنگام گم شدند، درنیویورک درهتل معروف گنسوورت سر در آوردند و فردا ساعت 11 صبح بیرون آمدند! با توجه به این رابطه شما اسمش را چه می گذارید،یک دوستی ساده!؟

سوزان بویل به خانه قدیمی مادری خود بازگشت

1384-51

• شایع است سوزان بویل که بقولی یک شبه ره صدساله رفت، اینروزها بعد از یک دوره افسردگی و اضطراب ودلهره به خانه قدیمی مادری خود در اسکاتلند بازگشت.
سوزان که قبل از حضور در برنامه Britain’s Got Talent و برنده اصلی شدن و یک شبه به یک خواننده میلیونی تبدیل شدن، یک زن درواقع شهرستانی ساده بود که درخانه مادری خود در بلک برن اسکاتلند زندگی می کرد و لحظات میانسالی خود را بدون هیچ هیجان و عشقی می گذراند، ولی با این رویداد به صحنه های بین المللی راه یافت ومیلیونها طرفدار پیدا کرد وقرارداد دهها میلیون دلاری بست، ولی عجیب اینکه ناگهان در یک دوره افسردگی و التهاب و دلهره فرو رفت وخود را به تراپیست سپرد و اینک ضمن ادامه کار، ضبط آلبومهای جدید و تشویق و مهر فراوان مردم، ترجیح داده از خانه مادری خود، به همان خانه قدیمی برگردد و همچنان یک زن ساده باشد و تنها در صحنه ها، برای مردم یک ستاره باشد.

خیانتی درکار نبود!

1384-52

• شایع است حضور بروس اسپرینگستن خواننده نامدار امریکایی، در کنار همسرش و دخترش در پاریس درواقع جوابی بود به اخبار بعضی از رسانه ها درباره خیانت وجدایی!
بروس وپتی بیش از 30 سال است زندگی آرامی دارند و چاپ عکس هایی از بروس در کنار یک زن جوان سکسی و سپس یک خواننده  زیبا و ستاره جدید، به خبر خیانت بروس به همسرش و تقاضای طلاق شان قوت بخشید. تا بروس سرانجام فرصت مناسبی پیدا کرد  در پاریس در یک فشن شو گوچی ، به اتفاق همسرش و دخترش جسیکا جلوی دوربین ها ظاهر شده وهر دو را مرتب در آغوش خود فشرده وهمسرش را بارها بوسید و خط بطلان بر همه خبرهای گوناگون کشید.

ادل و دو عشق بزرگ زندگیش

1384-53

• شایع است که ادل خواننده محبوب و پولساز انگلیسی تبار، همه زندگیش در 2 عشق خلاصه شده است وبخاطر آنها حتی دور دوستان خود را هم خط کشیده است.
ادل از حدود دو سال و اندی پیش به سایمون کونکی دل بست، از او صاحب پسری بنام آنجلوشد و در هر شرایطی به همه گفت ایندو عشق های زندگی من هستند  و اینطور که بنظر می آید آنها در آغاز تابستان جاری قصد برپایی یک جشن عروسی بسیار خصوصی دارند که فقط فامیل  ودوستان نزدیک شرکت داشته باشند.
ادل که حاضر نیست از دو عشق خودلحظه ای جدا شود، هفته قبل بخاطر دوست وهمکار خواننده خود لیدی گاگا ازخلوت خود بیرون آمده و در کنسرت بزرگ گاگا در لندن به اتفاق سایمون والبته بدون آنجلو حضور یافت و گفت نگران آنجلو نباشید 3 تا پرستار و 5 عضو خانواده درخدمت اش هستند!