1385-72

پدر یا دوست پسر؟!

1385-68

• شایع است این پرسش که شما پدر این دختر هستید؟ سبب شد الیویرسرکوزی،در مورد ادامه روابط خود با ماری کیت اولسون دچار تردید هایی بشود.
الیویر که برادر رئیس جمهور سابق فرانسه نیکلاس سرکوزی است از حدود یکسال ونیم پیش به ماری کیت دل بسته و شب و روز با او سر میکند ولی در اغلب رستورانها، فروشگاهها، حتی گاه پارتی ها خیلی ها می پرسند این خانم دخترتان هستند؟! بروایتی ظاهر آنها هم تا حدی تائید کننده این امر است گرچه ماری کیت راضی است ولی الیویر با وجودخرید انگشتری 100 هزار دلاری، در مورد ازدواج  دچار تردید شده است.

نجیب ترین مرد هالیوود

1385-69

• شایع است طی یک آمار پنهانی،تام هنکز بعنوان نجیب ترین مرد هالیوود برگزیده شده است.
این آمارگیران، که زندگی خصوصی وپشت پرده بازیگران مرد را در طی 30 سال گذشته بررسی کرده اند وبزودی کتابی در این زمینه انتشار می یابد می گویند تام هنکز در طی 30 سال گذشته دست از پا خطا نکرده است.
می گویند تام هنکز از روزی که با ریتا ویلسون ستاره با سابقه سینما ازدواج کرده، تاامروز با هیچ زنی دیگر رابطه نداشته است و اما تامپسون که در فیلم اخیر  Saving Mr. Banksبا اوهمبازی شده می گوید تام برای همه ستاره ها مثل برادر و پدر است وهمه درد دل های خود را با او در میان می گذارند.
درعکس تام در میان دو دلبر، همسر وهمبازی خود دیده میشود.

اولین بوسه عاشقانه جلوی دوربین ها

1385-70

• شایع است تایگروودز با اولین بوسه عاشقانه از لیندسی وان، جلوی دوربین ها، ثابت کرد که عشق شان جدی وازدواج شان در راه است.
تایگر بدلیل رابطه پنهانی با گروهی از رقصنده های استریپ تیز و بعضی از دخترهای جاری در پارتی ها ناگهان مچ اش باز شد وهمسرش بکلی از او کناره گرفت. حتی وقتی تایگر در یک کلینیک بستری شد تا اعتیاد به سکس را ترک کند. باز هم آنها به جایی نرسیدند و با پرداخت حدود صد میلیون، از هم جدا شدند. از ماه مارچ تایگر با قهرمان اسکی المپیک لیندسی وان آشنا شد و خیلی زود به او دل بست و جالب اینکه تعهد داده که هرگز بدنبال هیچ زنی نرود و همین راه ازدواج راهموار کرده است.

اشتون و میلا از سالها پیش عاشق هم بودند

1385-71

• شایع است اشتون کاچر از زمان بازی در سریال S70’s show، عاشق میلاکونیس بود ولی مک کالکین (بازیگر Home Alone) او را ربود وبرد.
در تمام مدت تهیه وپخش سریال  S70’s show ایندو لحظه ای از هم جدا نمیشدند.اشتون با وجود ازدواج با دمی مور،همچنان بدنبال همبازی  قدیمی خود میلا، در آن سریال قدیمی بود تا دوسال پیش میلا، بعد از 10 سال از مک کالکین جدا شد و اشتون بلافاصله به سراغش رفت و از همان زمان هم رابطه خود را با دمی مور قطع کرد، واخیرا بدنبال توافق کامل در مورد طلاق رسمی اشتون تدارک ازدواج را می بینند.