1387-60

این خانم ها، در سال 2014 تکلیف خود را روشن می کنند

1387-51

• شایع است این 4خانم سوپراستار قصد دارند در سال 2014 تکلیف زندگی خود را روشن کنند.
این خانم ها: جسیکا سیمپسون با وجود دو فرزند از نامزدش اریک جانسون، هنوزمعلق در هواست! جنیفرهادسن بعد از 5 سال نمی داند بالاخره با دیوید اوتانگا ازدواج می کند یا نه؟ کیت هادسن زبر وزرنگ خیلی وقت است درانتظار تقاضای ازدواج رسمی متیو بلامی پدر بچه های خود است؟ وبالاخره امی ادامز 39ساله کم کم کلافه میشود، چون دارن لی گالو هنوز حرف ازدواج را هم نمیزند!
هر 4 سوپراستار می خواهند در سال 2014 تکلیف را یکسره کنند.

جورج جلوی انتشار کتاب ها را گرفته!

1387-53

• شایع است دوست دخترهای سابق جورج کلونی بارها خواسته اند کتاب خاطرات خود را با جورج منتشر کنند ولی او به طریقی جلوی این کار را گرفته است.
اولین بار سلین بالیتران در سال 2002 تصمیم گرفته بود از رابطه عاشقانه خود با جورج در سال 1996 کتابی بنویسد که گویا جورج با پرداخت مبلغی قضیه را تمام کرد، بعد نوبت به کریستا الن رسید که چند برنامه تلویزیونی و یک ناشر به سراغش رفتند ولی باز هم جورج به نوعی آنرا متوقف ساخت و اما در مورد لیزا اسنادان، الیزابتا کانالیس و استیسی کیبلر قضیه فرق میکرد جورج قبلا از آنها نامه قانونی گرفته بود که اگر روزی از هم جدا شدند حق ندارند دوران روابط عاشقانه و خصوصی شان را بصورت کتاب یا فیلم مستند یا حتی مصاحبه در آورند وهمین سبب شد کلی از اسرار زندگی جورج پنهان بماند.

عشق تازه اورلاندو

1387-54

• شایع است هنوز عرق جدایی اورلاندو بلوم از سوپرمدل جوان میراندا کر خشک نشده او صاحب یک عشق تازه شد.
عشق تازه اورلاندو، همبازی او در سری فیلم های Lord of Rings لیو تیلر است ایندو در چند مهمانی ونمایش فیلم وتیاتر وکنسرت در نیویورک باهم دیده شدند و یک آخر هفته هم بکلی غیب شان زد. البته میراندا هم درست همزمان با یک میلیاردر استرالیایی بنام جمزبیکر همه جا دیده شد.

چرا ادبرنز همسرسوپرمدل خود را پنهان می کند؟!

1387-55

• شایع است ادبرنز بازیگر 45 ساله سینما، در طی سالها کوشیده تا همسر زیبا و سوپرمدل خود را از چشم ها پنهان کند!
او درست 3 سال است با کریستی تورلینگتن ازدواج کرده، زندگی عاشقانه و آرامی دارد ولی نه کسی می دانست که کریستی همسر ادبرنز است و او را در هیچ محفل هالیوودی هم با خود نبرده بود.
«اد» می گوید اگر به همسرم فقط یک جواهر بدهم، درخانه می ماند و مرا آزاد می گذارد پس چرا به محافل هالیوودی ببرم، که بعد از یکی دوسال، طلاق بدنبال داشته باشد.

پیش فروش کتاب!

1387-56

• شایع است چند ناشر با پیشنهاد مبلغ قابل توجهی، آمادگی خود را برای خرید کتاب لیندسی لوهان اعلام کردند.
لیندسی لوهان 27ساله، که از جنجالی ترین ستارگان در طی 5 سال گذشته بوده و بارها به دادگاه و زندان و مراکز ترک اعتیاد رفته است، در حال نوشتن کتابی است که پرده از همه اسرار پشت پرده زندگی خود بر می دارد و حتی از دوران کودکی و مسائل ناگفته میگوید.
مسلما این کتاب خواندنی وجنجالی است و بهمین سبب طرفداران بسیاری خواهد داشت و گویا صحبت از 5 میلیون دلار است!

آیا هنوز جای آشتی وجود دارد؟

1387-59

• شایع است تلاش تازه اشلی جاد، برای آشتی با همسر جدا شده اش داریو فرانچیتو به جایی نرسیده است.
اشلی و داریو بعد از 11سال زندگی مشترک در ژانویه از هم جدا شدند و ماهها همدیگر را ندیدند تا سال گذشته داریو در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در هیوستن بشدت زخمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.
اشلی بلافاصله به بالین او رفت و کوشید تا به او بفهماند هنوز رشته های الفت پاره نشده است، ولی گویا حضور دوست دختر تازه داریو، این  امیدها را برباد داد، با اینحال دوستان نزدیک می گویند ایندوهنوز رسما طلاق نگرفته اند و داریو زیاد هم به دوست دختر خود نچسبیده و امکان آشتی درصد بالایی وجود دارد.

آیا بخاطر شباهت به کاترین زیتاجونز مشهور شد؟

1387-58

• شایع است که اولگا کوری لینکو را بدلیل شباهت به کاترین زیتا جونز به سینما کشیدند، ولی خود او می گوید من یک دختر دهاتی روسی بودم، که با استقامت و هدفمندی خود را به ستاره روز مبدل کردم تا آنجا که با بزرگان سینما چون تام کروز همبازی شدم.
«اولگا» 33ساله که با دنی هیوستن پسر جان هیوستن کارگردان برجسته سینما ازدواج کرده با دست خالی به پاریس آمده و شب وروز کار کرده و برای مدت 15 سال حتی یک روز مرخصی نگرفته تا به امروز رسیده است.
او خود را شبیه هیچکس نمی داند و می گویند حتی حاضر نشد در فیلمی که کاترین بازی می کند نقشی گیرد.