1330-55

 

کیت هادسن درانتظار ازدواج!

• شایع است کیت هادسن بعد از بچه دارشدن ، اینک انتظار 1330-48تقاضای ازدواج متیو بلامی را می کشد. خصوصاکه چند ستاره معروف اخیرا بدنبال بچه دار شدن، با عشق خود ازدواج کردند.
کیت که دو ازدواج را پشت سر گذاشته وچند فرزند هم دارد، ضمنا چند جنجال عاشقانه هم در سالهای اخیر داشته، به دوستان خود گفته دلش یک زندگی آرام و بی دغدغه می خواهد. و اینکه متیو از او رسما تقاضای ازدواج کند.

 

پرشورتر از گذشته

• شایع است برخلاف زمزمه هایی درباره اختلاف نظرها و درگیری هایی 1330-49در ماه عسل جستین تیمبرلیک و جسیکا بیل، ایندو عاشق تر از گذشته در نیویورک در جمع دوستان و جلوی دوربین ها ظاهر شدند.
در ضمن اینروزها چند فیلمساز آمادگی خود را برای ساختن فیلم های مشترکی از جستین و جسیکا نشان داده اند ولی جستین روی خوشی نشان نمیدهد و معتقد است باید کار و زندگی خصوصی اش از هم جدا باشد.

 

عشق داغی که در لبه تیغ است

• شایع است عشق پرشور جان مایر و کتی پری، بدلیل چند بار قهر و آشتی در لبه تیغ است.
ایندو از ماه جولای زمانی که کتی 1330-50از «راسل» جدا شده بود و دل شکسته و افسرده بود، با هم دوست شدند، جان که خود در شکستن دل ستارگانی چون جنیفر انیستن، تیلر سویفت، کامرون دیاز، ید طولایی داشته ناگهان تصمیم گرفت عاشق کتی پری شود و او را از آن عوالم بیرون بیاورد.
اینک ایندو همه جا با هم دیده می شوند، جان ظاهرا خود را عاشق و دلخسته نشان می دهد، کتی هم باور کرده ولی آدم های صاحب نظر می گویند این عشق دوام چندانی ندارد.

 

خانواده کندی، جلوی عشق تیلر و کونار را گرفتند

• شایع است خانواده کندی، جلوی رابطه عشق 1330-51تیلر سویفت خواننده محبوب 22 ساله را با کونار کندی 18 ساله گرفتند، بهانه شان تحصیل کونار در مدرسه شبانه روزی بود!
تیلر که برای ازدواج با عضوی از خانواده کندی نقشه کشیده بود، بدنبال این شکست 1330-52در برخوردی با چهره نوجوان و محبوب هری استایلز 18 ساله شعله های عشق تازه ای در دلش زبانه کشید و اینک با او نرد عشق می بازد. البته ایندو هم در طی چند هفته، دو بار با هم قهر و آشتی داشتند!!
می گویند تیلربعد از یک سری روابط عاشقانه 1330-53با تیلرلوتنر، جیک هیلن هال، جان مایر و اخیرا کونار کندی دچار نوعی سرگردانی در عشق شده است.

 

دوست پسر سابق شکیرا
درخواست غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری کرد

شایع است که وکیل دوست پسر پیشین شکیرا، خواننده‌ی کلمبیایی موسیقی پاپ، اعلام کرده است که موکلش به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوقش نامیده از شکیرا در نیویورک شکایت کرده و درخواست ۱۰۰ میلیون دلار غرامت داده است.
وکیل آنتونیو دلا روا گفت که آنتونیو به هیچ‌وجه قصد نداشت 1330-54شکایت کند، اما هر بار هم که با شکیرا قرار می‌گذاشت تا بر سر این مساله صحبت کنند، این خواننده کلمبیایی، قرار را نمی‌پذیرفت، از همین رو، وی مجبور به ارایه دادخواست شده است.
 آنتونیو فرزند رییس‌جمهور سابق آرژانتین، فرناندو دلا روا است که پس از مدتی دوستی، سال گذشته از شکیرا جدا شد.
با وجود پیگیری‌های رسانه ها در رابطه با این پرونده، هیچ یک از وکلای شکیرا حاضر به پاسخگویی نشدند.