1389-55

شارون استون دربدر بدنبال یک عشق تازه

1389-56

• شایع است شارون استون ستاره سکسی سابق (Basic instinct) اینروزها بدنبال یک عشق تازه می گردد.
شارون 55 ساله در شوی  The Talk گفت من سالهاست بدنبال یک عشق واقعی با مردی نه چندان مسن و نه کم از چهل و چند سال می گردم.من یک سال با مدل آرژانتینی مارتین میکا 28 ساله رابطه داشتم ولی احساس کردم او مرد زندگی نیست و از او جدا شدم واینک یک سال است بدنبال عشق می گردم، من بعد از دو ازدواج بدنبال وصلت تازه نیستم ولی تشنه عشق هستم!

جدائی های دوستانه

1389-57

• شایع است برخلاف خیلی از جدایی های هالیوودی که به جنجال و درگیری وبدگویی و حتی شکایت می کشد، اخیرا چند جدایی صلح آمیز صورت گرفته است.
می گویند هیلری داف 26 ساله خواننده و ستاره محبوب، با وجود یک فرزند از شوهرش مایک کامری 33 ساله  خیلی دوستانه جدا شد، هنوز طلاق شان رسمی نشده، ولی هر دو بخاطر فرزندشان مرتب با هم دیده میشوند حتی انگشتری ازدواج را هم از دست بیرون نیاورده اند.
از سویی کلی اوزبورن 29 ساله، بعد از سالها رابطه عاشقانه و حتی آمادگی برای ازدواج، از متیوموشارت 30 ساله سرآشپز جوان جدا شد، ایندو هیچ عکس العمل تندی نشان ندادند فقط گفتند با هم هماهنگی نداشتیم ولی همچنان دوستان خوبی باقی می مانیم.
اما واتسون 23 ساله هم بعد از 5 سال از دوست پسر خود خیلی دوستانه جدا شد ولی بعد از مدت کوتاهی اعلام کرد عشق تازه ای وارد زندگیش شده، مت جانی بازیکن راگبی در دانشگاه اکسورزا.

زیباترین جراحی زیبایی

1389-58

• شایع است در شب گلدن گلوب، همه سراغ پزشک ویژه اما تامپسون ستاره برنده جایزه را می گرفتند.
آنها که در طی دو سه سال اخیر اما تامپسون را چه در  فیلم ها و چه در خارج از فیلم و در محافل و مجالس دیده اند می گویند بسیار شکسته وپیر شده بود. چهره اش بکلی از فرم دلنشین گذشته خارج شده بود، ولی در شب گلدن گلوب اما تامپسون حداقل 20 سال جوانتر و زیباتر شده و هیچ نشانه ای از آن چین و چروک های عمیق نبود.
اما ظاهرا در شب گلدن گلوب آدرس و تلفن متخصص و جراح زیبای خود را نداد،ولی خیلی ها می گفتند اثر دستهای  جراحان ایرانی به چشم میخورد.

هاری کانیک جونیور
بخاطر همسرش داور امریکن ایدل شد

1389-59

• شایع است هاری کانیک جونیور بازیگر سرشناس و موزیسین نامدار، فقط بخاطر خوشحالی همسرش جیل گوداکر،داور شوی معروف امریکن ایدل شد.
«هاری» بدلیل سریال ها، شوها و کنسرت ها و برخلاف مشغله فراوان، حتی فرصت پذیرش یک نقش تازه را ندارد، ولی وقتی دید همسرش که روزگاری ستاره سینما و مدل ویکتوریا سیکرت بود، عاشق شوی امریکن ایدل است و همه هفته آنرا با شوق دنبال می کند،  ترتیبی داد که بعنوان  داور شو انتخاب شود و بقولی عشق خود را یکبار دیگر به جیل ثابت کند.
هاری میگوید من 20 سال است با جیل ازدواج کردم، ولی او برایم مثل دوست دختری است که تازه یک ماه است می شناسم.