1390-53

17 میلیون دلار خسارت

1390-49

• شایع بودکه کمپانی لوید در لندن، در دادگاه برنده شد و هیچ خسارتی بابت برهم خوردن کنسرت های مایکل جکسون قبل از مرگش نداده است!
این هفته خبر آمد که این کمپانی بدنبال یک توافق نامه پنهانی با خانواده مایکل حاضر به پرداخت 17 میلیون دلار شد، تا بکلی این قضیه پایان یابد.
مادر مایکل بدلیل این پیروزی، با نوه های خود جشن بزرگی برپا داشت.

هیچ زن یا مردی ما را از هم جدا نکرد!

1390-50

• شایع است که هیچ مرد یا زنی، ریچاردگیر وهمسرش کری لاول را از هم جدا نکرد، آنها خیلی راحت و بدون جنگ و دعوا تصمیم به جدایی گرفتند. آنهم بعد از 11 سال زندگی مشترک و یک پسر 13 ساله.
ریچارد گیر برای اینکه پسرش «هومر» از این جدایی ضربه روحی نبیند، شب و روز خود را برای خوشحال کردن او صرف میکند حتی در هفته دو سه بار با کری به رستوران مورد علاقه هومر میروند، شام میخورند با هومر به بیسبال می پردازد و حتی گاه پسرش را سر فیلمبرداری می برد.
در این میان پسر ریچارد اصرار در آشتی پدر ومادر دارد، ولی ایندو چند سالی است که از هم دور شده اند.

نامزد فرانسوی اسکارلت ،
او را در پاریس ساکن کرد

1390-51

• شایع است مردان فرانسوی وقتی عاشق میشوند، به هر بهانه ای شده، معشوقه ی خود را ساکن پاریس می کنند.
 قبلا شاهد نامزدی و ازدواج هالی بری و الیور بازیگر فرانسوی بودیم که سرانجام هالی را ساکن فرانسه کرد.اینک اسکارلت جوهانسن ستاره محبوب سینما، هم به چنین سرنوشتی دچار شده و نامزد فرانسوی او رمین دوریاک ژورنالیست جوان، او را چنان تحت تاثیر قرار داده که اسکارلت در حومه پاریس خانه ای خریده و در تدارک ازدواج با رمین است.

برنامه ریزی کانی وست
برای جشن عروسی با کیم کارداشیان

1390-52

• شایع است که ازدواج قریب الوقوع کیم کارداشیان و کانی وست، یکی از جنجالی ترین عروسی های سال خواهد بود.
می گویند کانی قصددارد عروس خود را سوار بر یک جت جنگی بکند، که در باغ قصر بزرگی بر زمین بنشیند. و اما آن قصر، قرار است قصر ماری آنتوانت که زیباترین قصر تاریخی اروپا بحساب می آید، باشد! کانی قصد دارد در شب عروسی خود، بزرگترین و هیجان انگیزترین آتش بازی را راه بیاندازد.